קורס פייתון מומלץ

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

קורס פייתון מומלץבעולם התכנות ישנן שפות רבות. חלקנו מכירים ושמענו על שפות כמו JAVA, HTML, ו-C++ אבל כדאי להכיר גם את אחת השפות הנפוצות, החשובות והמרכזיות ביותר: פייתון (PYTHON). קורס פייתון מומלץ יכול לתת למסיימי הקורס את ההזדמנות להשתמש בידע, בכלים ובטכניקות השונות של השפה אותן ירכשו בקורס וא האפשרות להשתלב בתעשייה הצמאה כל כך למפתחי פייתון מיומנים. 

עוד טרם נצלול לעולם של החיפוש אחר קורס פייתון מומלץ יש להגיד כי קורס פייתון יכול להיות בסיסי ומיועד למתחילים, כאלו שזו הפעם הראשונה בה הם נפגשים עם השפה וכן למתקדמים הרוצים להעמיק את הידע שלהם בתחום ולהגיע לרמות גבוהות יותר. אין לעשות קיצורי דרך שכן ההכשרות והידע נבנים זה על גבי זה וטוב יהיה אם כל אחד יחל על פי רמתו האמיתית. פייתון היא שפה שנכון ללמוד גם כתחביב או כהעשרה, שכן היא כוללת אלמנטים רבים ויכולה להשתלב בסיטואציות שונות אבל זכרו כי היא יכולה להיות מקפצה בדרך לתעסוקה בתחום ולכן עליכם למקסם את היכולות והרמה שתקבלו באמצעות קורס פייתון מומלץ.

נעים להכיר: פייתון

פייתון היא שפה אשר נכלל בין שפות התכנות העיליות (שפה עילית היא שפה המיועדת לשימוש על ידי בני אנוש, בניגוד לשפות ביניים שהם שפות מכונה). פייתון היא שפת קוד פתוח ( קוד פתוח הוא קוד שנגיש לכולם לא רק לעבודה אלא גם לשינויים, פיתוחים חדשים, הפצות מחודשות ועוד). היא נחשבת לשפה ותיקה בת מעל 30 אך בניגוד לאחרות בני גילה עודנה רלוונטית, בשיא כוחה ונמצאת בשימוש נרחב מאוד. מה עוד, שעצם היותה שפת קוד פתוח שמאחוריה קהילה עצומה של מפתחים ומתכנתים, היא מתחדשת כל הזמן.

יש המצביעים על היתרון הגדול ביותר של פייתון בעצם היותה שפה קלה ללימוד ולכתיבה, אפילו כזו שעוזרת במידה מסוימת למתכנת עצמו. עומדת לזכותה גם העובדה שהיא מהירה יחסית. הפשטות שלה באה לידי ביטוי גם בעצם העובדה כי זוהי שפה פשוטה במהותה, בעלת תחביר יפה ולכן גם קל להבנה ולא מסובך, כך שהיא מתאימה כמעט לכל. החל מקבצים בסיסים פשוטים, עבור באפליקציות וכלה באופנים מורכבים מאוד .כן היא רלוונטית על מגוון רחב של מערכות הפעלה (שהפופולאריות ביניהן הן לינוקס, מאק וכמובן ווינדוס.

כל אלו הפכו את פייתון לשפה פופולארית מאוד. לא רק שהשימוש בה נרחב אלא שמאחוריה נמצאת קהילה שלמה של מפתחים שמשקיעים רבות בפיתוח השפה. גם הגופים הגדולים ביותר בהייטק, בתחומים שונים נאמנים לשפה ונהנים להשתמש ביתרונותיה.

למה ללמוד קורס פייתון מומלץ?

העובדה ששפת הפייתון כל כך פופולארית, הופכת אותה לכדאית ללימוד. כמעט כל חברות ההייטק בעולם עושות בה שימוש בהליכי הפיתוח של המוצרים שלהם ולכן תמיד ישנה דרישה למתכנתי פייתון איכותיים. לא רק מגוון השימושים של השפה גבוה אלא גם אפשרויות התעסוקה שהיא מציעה, כולל גם בתחומים של בסיסי נתונים, אוטומציה, כריית מידע, AI – אינטליגנציה מלאכותית ועוד פיתוחים רבים אחרים.  

ישנה כמובן סיבה נוספת ללמוד דווקא קורס פייתון מומלץ. השפה מאוד אלגנטית ומאוד פשוטה ולכן נוחה מאוד ללימוד. היא ישירה יותר משפות אחרות ופחות מסובכת וקהילת המפתחים הגדולה גם מחזיקה ויוצרת ספריות קוד שונות, שניתן "להשאיל" בתהליך הפיתוח. כתוצאה מכך זו שפה נהדרת לאלו המבקשים להיכנס לעולם התכנות והיא אינטואיטיבית יותר ללמידה משפות אחרות כמו C++ ואחרות. כמובן שבשלב הראשוני קורס פייתון מומלץ למחילים יכלול רק את הבסיס אבל בהמשך, ניתן להתקדם בשלבים עם קורסים נוספים.

כל אחד יכול

הקלות היחסית שבה ניתן ללמוד קורס פייתון מומלץ הופכת אותו לנגיש כמעט לכולם. כמובן, שעדיין נזדקק לסוג של זיקה ואוריינטציה לעולם המחשבים וכן למרות שהשיעורים עצמם מועברים בעברית השפה עושה שימוש באנגלית (אנגלית סבירה- תספיק). 

כל זה מביא לכך שמוסדות לימוד רבים פותחים קורסים ייעודיים, קצרים בזמן, בהן ניתן להכשיר את מפתחי הפייתון הבאים, שיוכלו להשתלב בתעשייה (רק בפייתון או עדיף, עם שפות אחרות). אין צורך ללמוד דווקא באוניברסיטה ולהתחשב בציוני בגרות, פסיכומטרי וכד' או להשקיע לא מעט שנים. ישנם קורסים בני כמה חודשים ספורים וישנם קורסים בני כשנה, שההבדל ביניהם הוא במספר ימי לימוד בשבוע. 

דרישות ותנאי קבלה

קורס הפייתון הבסיסי יתאים למי שאין לו שום רקע בפיתוח תוכנה אבל מחפש דרך קלה להיכנס לעולם זה. הקורס גם יכול להוות בסיס למקצועות נוספים בתחום ההייטק כמו פיתוח תוכנה מתקדם או QA . חלק מן מוסדות הלימוד ממליצים ואף מכווינים לעבור את מבחני ההסמכה של איגוד הפייתון העולמי – LPI, כאשר לכל רמה של קורס מבחן ייעודי לו. דבר זה אינו חובה אך הוא כדאי וחברות רבות מתחשבות בו בעת הקבלה. 

כדי להתקבל לקורס עצמו, לרוב ניתן להסתפק ב-12 שנות לימוד וכן ידע סביר באנגלית. מוסדות שונים יתכן ויערכו ראיונות או מבחנים מקדימים פשוטים לא לשם הוספת קושי אלא כדי לשקף למועמד, האם בכלל נושא התכנות מדבר או האם המועמד מתחבר לנושא זה.

איך בוחרים מוסד לימודי?

הדרישה הגבוהה למפתחים ומתכנתים בתוכם גם מתכנתים בשפת הפייתון, הביאה גם לכך שמוסדות לימוד רבים ומכללות שונות מציעות קורס פייתון מומלץ מטעמם. קשה עד בלתי אפשרי לנסות להבין לבד מה כל גוף מציע, איזו רמה לימודית ובכלל תנאי הלמידה של כל קורס שונים (ערב או בוקר, זום או לימוד פיזי, חצי שנה או שנה וכד'). אנשים שזהו ניסיונם הראשון עם תחום התכנות וההייטק, יתקשו להבין מהסילבוס או תוכנית הלימודים, האם הקורס מתאים.

לעזרתם יכולים לבוא גם חברים או בוגרים שכבר למדו את הקורס ואפילו טוב יותר אם הם הצליחו להשתלב אחר כך בתעשייה. מי שיכול להיות גם כן לעזר הם מומחי האתר שלנו, המכירים על בוריים את הקורסים השונים ואת עולם ההיטק ויכולים לבצע הכוונה מדויקת ואישית לכל אחד.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!