בודק תוכנה שכר

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

בודק תוכנה שכרבודקי QA של תוכנה אחראים לאבטחת האיכות של אפליקציה או תוכנה, יישום אינטרנטי או תוכנה המפעילה מכשיר טכנולוגי כזה ואחר. הבודקים מוודאים שהאפליקציה נקייה משגיאות ובאגים, בעוד כי בודק תוכנה שכר יכול לנוע בין 7,000 ש”ח ל-10,000 ש”ח בשנה הראשונה לתפקיד.

בזמן שבודקי תוכנה QA יכולים להרוויח בין 10,000 ₪ ל-15,000 ₪ לאחר שרכשו 3-5 שנים ניסיון בתחום, ישנם תפקידים נוספים בתחום ה-QA שבעליהם משתכרים אפילו גבוה מכך. למשל, מפתחי אוטומציה שיכולים להרוויח בין 10,000 ₪ ל-15,000 ₪ כבר בשנה הראשונה לתפקידם. עם שנים של ניסיון ורכישת מיומנויות שונות, מפתחי אוטומציה בתחום ה-QA יכולים להרוויח גם משכורות של כ-25,000 ₪ ומעלה (בדרג הניהולי או ההנדסי). מה עוד חשוב לדעת על בודק תוכנה שכר במשק הנוכחי בארץ? המשיכו לקרוא. 

מה כולל תפקידו של בודק ה-QA?

תפקידו של בודק QA הוא לבדוק אפליקציה או תוכנה לאיתור באגים ושגיאות, כאשר בודקים אלו עושים זאת על ידי ביצוע ויישום של סקריפטים שונים, בדיקת שינויי קוד, בדיקת המוצר במכשירים שונים וכו'. בתוך כך, בודקי QA של תוכנה הם אלה שבודקים מוצרי תוכנה לפני שהם משוחררים לציבור. בזמן שהם מוודאים שהמוצר נטול באגים ועומד בדרישות הלקוח, הם גם אחראים לוודא כי כל ההיבטים של המוצר, כולל תכונות, שימושיות ואפילו אבטחה – מוכנות ליישום. 

בהיבט הזה, בהחלט אפשר להגיד שהבודקים אחראים על אבטחת איכות התוכנה, כדי לוודא שהיא עומדת בציפיות המשתמש וממלאת את כל הדרישות שנקבעו על ידי בעלי עניין. בשל כך, בודקי תוכנה יכולים לעבוד בכל שלב בתהליך הפיתוח, בהתאם לפקטורים השונים שהם בודקים. ניתן לבצע בדיקות פונקציונליות, בדיקות אינטגרציה, בדיקות מערכות, בדיקות אוטומציה ועוד, הכול תלוי בסוג אבטחת האיכות שהבודקים מבצעים.

 

איפה נוכל למצוא בודקי תוכנה QA?

רגע לפני שנדסקס בנושאי בודק תוכנה שכר ממוצע במשק, בואו נבין היכן נוכל למצוא את אנשי המקצוע האלו (מלבד בעולמות ההייטק). בודקי QA מועסקים בדרך כלל בחברות IT, חברות פיתוח תוכנה וחברות פיתוח אפליקציות, יישומים מקוונים, אתרי אינטרנט, בחברות שמייצרות מוצרים טכנולוגיים, חברות שמספקות שירותים דיגיטליים בעזרת יישומים ועוד. 

בהתאם לסוג העבודה שהם מתבקשים לבצע, בודקי תוכנה גם עובדים כפרילנסרים או בתור יועצים לעסקים שצריכים לבדוק את המוצרים שלהם לפני השקתם לשוק. בסופו של דבר, בודקי QA עובדים בתחומים, ענפים ותעשיות שונות. הם יכולים לעבוד כעצמאיים או כמפתחים פנימיים בחברות הייטק וחברות טכנולוגיות, אבל הם יכולים להיות מועסקים על ידי סטארטאפים קטנים או תאגידים גדולים כמו מיקרוסופט, אפל, גוגל ופייסבוק. הם יכולים גם לעבוד כבוחני QA עבור חברות שמפתחות משחקי וידאו, אתרים או אפליקציות, או עבור גופים ממשלתיים, צבאיים וביטחוניים.

בודק תוכנה שכר – משכורות QA שכדאי להכיר 

אם שאלתם על בודק תוכנה שכר, לאחר שדיברנו על תחום ה-QA ומה הוא כולל, הגיע הזמן לדבר על משכורות QA. בממוצע, משכורת בתחום ה-QA של מוצרי תקשורת יכולה לנוע בין 11,000 ₪ ל-15,000 ₪ בשנה הראשונה. עם צבירת ניסיון והסמכות שונות, ניתן להגיע לדרגים ניהוליים ומשכורות של כ-23,000 ₪ – 28,000 ₪. 

בתחום ה-QA של התוכנה, בשנה הראשונה בודקי תוכנה ירוויחו בין 10,000 ₪ ל-12,000 ₪. עם צבירת ניסיון ומיומנויות, כישורים או המסכות, בודקי QA תוכנה יכולים להרוויח בין 15,000 ₪ ל-30,000 ₪, תלוי באיזה דרג ניהולי מדובר.

כמה מרוויחים בדרגים הניהוליים ב-QA?

אם אתם שואפים להגיע לסטטוס של ראש צוות QA, כבר בשנה הראשונה אתם צפויים להרוויח בין 17,000 ₪ לבין 20,000 ₪. עם ניסיון של 1-2 שנים בתפקיד ראש צוות QA תוכנה, תוכלו להרוויח בין 21,000 – 24,000 ₪. ואם אתם שואפים גבוה, כדאי להכיר גם את טווחי המשכורות בדרג של מפתחי האוטומציה. 

אם אתם שואפים ללמוד עמוק יותר את התחום ולהרחיב את ארגז הכלים שלכם בעולם ה-QA, אתם בהחלט יכולים לשקול קריירה בתור מפתחי אוטומציה. בממוצע, מפתחי אוטומציה מרוויחים בין 14,000 ₪ ל-18,000 ₪ כבר בשנה הראשונה לתפקידם. עם צבירת ניסיון והרחבת סט כישורים והסמכות, ניתן להגיע לדרגות שכר של כ-22,000 ₪ – 32,000 ₪. 

עד כמה תחום ה-QA תחרותי? 

האם בכלל אפשר להתקדם ולשאוף לקריירה בדרג הניהולי של ה-QA? מהן אופציות הקידום בתחום? עד כמה התחרותיות בתחום תקבע את אופי הקידום במסלול הקריירה שלכם? ובכן, תחום ה-QA הוא תחרותי, אין בזה ספק בכלל, במיוחד בהתחשב בעובדה שכבר שנים מכללות מציעות קורסים של הסבת מקצוע ללא דרישה של תואר במדעי המחשב. 

חשוב מאוד לקחת בחשבון, שיש הרבה אנשים שמתמודדים על אותם משרות, ולא כל מי שנכנס לתחום בהכרח מצליח בו. בתוך כך, אפשרויות הקידום בתחום ה-QA תלויות בחברה שאליה אתם מצליחים להיכנס, אך באופן כללי, ניתן להתקדם ולשאוף לקריירה ברמה הניהולית של QA, כמו גם לרמה של אוטומציה של פיתוח.

במה בכלל עוסק מפתח אוטומציה או ראש צוות QA?

מפתח אוטומציה או ראש צוות QA הם אנשי המקצוע שאחראים על תכנון והטמעה של בדיקות אוטומטיות ליישומי תוכנה שונים ומגוונים. במסגרת תפקידם הם אחראים לתכנון ויישום מקרי הבדיקה (ה-STUDY CASES), נתוני הבדיקה וסביבת הביצוע של הבדיקות ועוד. 

כמו כן, הם גם אחראים לניהול ביצוע הבדיקות הללו, כדי לוודא שהאפליקציה או התוכנה עומדות בדרישותיה. בנוסף לכך, מפתחי האוטומציה יהיו גם אחראים על בנייה ותחזוקה של סקריפטים (אותם סקריפטים אשר מייצרים אוטומציה של תהליך בדיקה כזה או אחר). 

כיצד אפשר להתקדם בתחום ה-QA?

כדי להתקדם בתחום ה-QA, קודם כל עליכם להבין שאם אתם לא תקדמו את עצמכם ותדאגו לדחוף את עצמכם קדימה, אף אחד לא יעשה את זה עבורכם. בתוך כך, אם אתם רוצים עם הזמן להיהפך לראשי צוותים של QA, ראשית עליכם להיות בודקי QA טובים. 

ויחד עם זאת, כדאי לדעת שבודקי QA רבים מחליטים להעשיר לבד את השכלתם. בימינו אפשר להירשם למגוון ענק של קורסים מקוונים, וניתן ללמוד את הקורסים האלו בקצה האישי שלכם. גם אם לא שולחים אתכם לכל מיני השתלמויות מקצועיות מטעם העבודה, תנסו למצוא את התקציב להירשם לקורס שיוכל להרחיב את ארגז הכלים שלכם. עם הזמן, במקום העבודה יבחינו שאתם לוקחים אחריות ומקפידים ללמוד את התחום. סמכו עלינו, זה ישתלם לכם בשלב מסוים בוודאות.

טיפים למציאת עבודה בתחום ה-QA

ישנן דרכים רבות למצוא עבודה בתחום ה-QA, החל מהגשת מועמדות ישירה לחברות שמגייסות עובדים, ועד למציאת משרות באתרים של דרושים. אבל עם זאת, חשוב להבין משהו מהותי לגבי התחום הזה שנקרא בדיקת תוכנה QA

בעוד כי מדובר בתחום שיחסית קל לפרוץ אליו, זהו לא תחום שקל להתקדם בו ולפתח את הקריירה לדרגים ניהוליים. לפיכך, הטיפ הכי חשוב הוא תמיד להמשיך ללמוד את התחום, להעמיק את הידע, להרחיב את סט הכישורים שלכם וכו'. כך תוכלו לא רק למצוא עבודה יותר בקלות, אלא גם להתקדם במסלול שתבחרו בו. 

בודק QA הוא בעל מקצוע המתמחה בבדיקות והבטחת איכות של תוכנות ממוחשבות שונות. QA הינו קיצור של המילים Quality Assurance, שזהו תהליך מקצועי ומחייב שנעשה בכל חברות פיתוח תוכנה שמתעסקות בהקמה ובנייה של מוצרים טכנולוגיים חדשים, כמו תוכנות למשתמשי קצה.

כיוון שבעידן הטכנולוגי של היום כל חברה ועסק פועלים להצגת תהליכים חדשניים, יעילים וטובים יותר עולה הצורך בהקמה ופיתוח של תוכנות שונות – וכך גם הצורך בבודקי תוכנה שיוודאו כי המוצרים שמפותחים עומדים בדרישות המתאימות. לכן אם תעשיית ההייטק מעניינת אתכם ואתם מחפשים דרך להשתלב בתחום, כדאי שתכירו לעומק את עבודתם של בודקי QA והשכר שהם צפויים לקבל.

מה המשמעות של בדיקות תוכנה?

בדיקות תוכנה הן חלק חיוני מתהליך פיתוח התוכנה. זה עוזר למפתחים להבטיח שהיישומים שלהם פועלים בצורה נכונה ויעילה במערכות הפעלה ופלטפורמות שונות. בדיקת תוכנה כוללת הפעלת בדיקות על קוד האפליקציה כדי לזהות באגים או שגיאות שעשויות להופיע. זה עוזר למפתחים לוודא שהקוד שהם כותבים הוא אמין, מאובטח ועומד בכל הדרישות. 

בנוסף, בדיקות תוכנה יכולות לסייע בזיהוי בעיות אבטחה פוטנציאליות לפני שהן הופכות לבעיה עבור המשתמשים. על ידי הפעלת בדיקות באופן קבוע, חברות יכולות להבטיח שהאפליקציות שלהן מעודכנות בתיקוני האבטחה והעדכונים האחרונים.

כיצד תהליכי בדיקת תוכנה מסייעים לחברות פיתוח?

כיוון שתהליכי בדיקות תוכנה חיוניים להבטחת איכות ואמינות של תוכנה שמפותחת, הבדיקות שנעשות עוזרות לזהות שגיאות או באגים בקוד, כמו גם בעיות אבטחה אפשריות. בדיקות תוכנה יכולות להיעשות באופן ידני או עם כלים אוטומטיים, שיכולים לעזור להאיץ את התהליך ולהפחית את כמות העבודה הידנית הנדרשת. 

השימוש בבדיקות תוכנה מבטיח שהאפליקציות פועלות כהלכה ועומדות בדרישות לפני שהן משוחררות ללקוחות. זה גם עוזר להפחית את הסיכון לבעיות פוטנציאליות שעלולות לנבוע מיישום או מערכת פגומים. על ידי שימוש בבדיקות תוכנה, מפתחים יכולים להבטיח שהמוצרים שלהם אמינים ומאובטחים לפני שהם משוחררים.

כיצד אפשר להשתלב בעבודה כבודק QA?

כדי שבודקי תוכנה יוכלו לבצע את עבודתם בצורה יעילה ומקצועית כאחד, עליהם להכיר את כל תהליכי הבדיקות שהם צריכים לעשות כדי לזהות באגים, בעיות ושיפורים שיש לעשות במוצר התוכנה שניתן להם לבדיקה. לשם כך עליהם לעבור קורס לימודים מקצועי ומקיף של בדיקות תוכנה, המוכר בשם קורס QA ונלמד דרך מכללות ומסגרות לימוד מקצועיות.

מה המטרה של קורס QA?

קורס בדיקות תוכנה הוא אחד מקורסי ההייטק המבוקשים ביותר בתעשייה. זהו קורס מקיף שמעניק ידע על התהליך של אימות תוכנה ובדיקה האם היא עומדת בדרישות שהנחו את התכנון והפיתוח שלה. קורסי בדיקות תוכנה יכולים לעזור לתלמידים להשיג את הכישורים והידע הדרושים כדי להפוך לבודקי תוכנה מצליחים. 

במסגרת הקורס הם ילמדו טכניקות שונות לבדיקת יישומי תוכנה כגון מבחני יחידה, מבחני אינטגרציה, מבחני קבלה, מבחני מערכת, מבחני ביצועים ועוד. בנוסף הם ילמדו גם על הכלים השונים המשמשים בבדיקות תוכנה כגון מסגרות בדיקה אוטומטיות, מערכות מעקב אחר באגים וכלים לניהול בדיקות. בעזרת קורס מקצועי התלמידים יוכלו לפתח את הכישורים שלהם באיתור באגים ביישומי תוכנה במהירות וביעילות.

מה לומדים בקורס בדיקות תוכנה?

כאמור, בדיקות תוכנה הן חלק מהותי מתהליך פיתוח התוכנה, המבטיח שהתוכנה עומדת בדרישותיה ופועלת כמצופה. קורס בדיקות תוכנה יכול לעזור לתלמידים לפתח את הכישורים והידע הדרושים כדי להפוך לבודקי תוכנה איכותיים. בקורס הם ילמדו על סוגים שונים של בדיקות שעליהם לעשות במסגרת עבודתם כמו בדיקת יחידות, בדיקות אינטגרציה, בדיקות מערכות ובדיקות קבלה. 

בנוסף הם ילמדו גם כיצד ליצור תוכניות ואסטרטגיות בדיקה, להשתמש בכלים שונים לאוטומציה, לנתח תוצאות בדיקה ולנהל פגמים. עם השתתפות בקורס מקצועי ומקיף, כל תלמיד יכול להיות בודק תוכנה מקצועי המסוגל לזהות בעיות פוטנציאליות בזמן.

מהם תנאי הקבלה ללימודי QA?

היתרון המשמעותי בלימודי QA הוא האפשרות לכניסה לקורס ללא כל ידע קודם בתחום הפיתוח והמחשוב, כך שגם אנשים שלא מגיעים מרקע של הייטק ומחשבים יכולים לעשות הסבה ולהיות בודקי תוכנה מקצועיים. ברוב מוסדות הלימוד שמתקיימים קורסי בדיקות תוכנה הדרישות ללימודים זהות וכוללות ידע בסיסי באנגלית, סיום בגרות במתמטיקה ברמה של 3 יח"ל לפחות, בוגרי 12 שנות לימוד וכן מעבר בהצלחה של מבחן כניסה הבודק את התאמתו של כל תלמיד למתכונת הלימודים.

למה כדאי להיכנס לתחום של בדיקות תוכנה?

נוסף לתחום עיסוק מאתגר, מרתק וחדשני מדובר על קריירה רלוונטית תמיד ולכן קיים ביקוש לעובדים בעלי הכשרה לבדיקות תוכנה. בנוסף, ידוע כי בודק QA שכר הינו מתגמל מאוד כיוון שמדובר על שכר זהה לזה שמקבלים עובדי הייטק בתעשייה. השכר ההתחלתי של בודקי תוכנה נע בין 10-12 אלף ₪ בכל חודש, כאשר במהלך הזמן ולאחר צבירת ניסיון השכר צפוי לעלות ולהגיע לסכומים של 16-18 אלף ₪ בחודש.

כמו כל תחום עיסוק אחר, גם השתלבות בתפקידים ניהוליים של בודקי תוכנה עשויים להניב לעובדים משכורות גבוהות יותר – כמו ראש צוות QA שיכול להרוויח 17-20 אלף ₪ כשכר התחלתי, ואילו לאחר צבירת ניסיון המשכורת החודשית עשויה להגיע ל- 29 אלף ₪.

עבודה בתעשיית ההייטק – האם זה מתאים לכל אחד?

עבודה בתעשיית ההייטק היא חוויה מרגשת ומתגמלת. זה דורש מערך מגוון של מיומנויות, מידע טכני ועד לפתרון בעיות יצירתי. אנשים העוסקים בתחום הזה פורצים כל הזמן את הגבולות של מה שאפשר בטכנולוגיה, יוצרים מוצרים ושירותים חדשים שמקלים על כולם.

תעשיית ההייטק דורשת מגוון רחב של מערכי כישורים מעובדיה, החל מקידוד והנדסה ועד לתכנון ושיווק. כדי להישאר תחרותיים, חברות חייבות להשקיע ללא הרף באנשיהן על ידי מתן הזדמנויות הכשרה ועידוד חדשנות. זה יכול להוביל לקריירה מספקת עם הרבה הזדמנויות לצמיחה וקידום.

שכר בודק תוכנה- מה זה אומר?

בודק תוכנה הוא תפקיד בו מקבלים את העבודה של המתכנתים השונים ומריצים בדיקות איכות מוגדרות מראש. על ידי הרצת בדיקות איכות אלה ניתן לוודא שהתוכנה של המתכנתים עובדת כהלכה, ללא ליקויים, ללא באגים, ללא התרסקויות וכדומה. מאחר שקיימות חברות הייטק רבות שמתבססות על תוכנות מדובר בתפקיד חשוב מאוד בעל ביקוש רב מאוד. 

על מנת להיות בודק תוכנה יש ללמוד מקצוע מתאים. תוכלו לבחור בין לימודים אקדמאיים לבין לימודי תעודה. במסגרת הלימודים האקדמאיים תוכלו לבחור בין תואר במדעי המחשב לבין תואר בהנדסת תוכנה. בלימודי תעודה תוכלו לבחור בקורס סודק תוכנה QA מקצועי. בקורס בודק תוכנה מקצועי תוכלו ללמוד זמן קצר של מספר חודשים ולרכוש את הידע הנדרש על בדיקת תוכנה באופן פרקטי. כך תוכלו לצאת מוכנים לעולם זה ולהשיג עבודה בתחום. 

שכר בודק תוכנה- רקע 

אחד המקצועות המבוקשים והפופולריים בעולם ההייטק הוא בודק תוכנה, או בשמו המקצועי QA, ראשי תיבות של Quality Assurance, כלומר הבטחת איכות. בעבר, כאשר תהליכי הפיתוח בארגונים אלה היו בחיתולים, התפקיד של בודק תוכנה טרם הוסדר ולכן הוא היה מתבצע על ידי חובבי תכנות. לרוב התפקיד בארגון שפיתח את התוכנה הוטל על מהנדסי התוכנה, הנדסאים או סטודנטים במסלולי מתאימים. 

כיום, תחום ההייטק והמחשבים עבר שינויים רבים. בין השינויים הללו נכלל גם הפיכתו של מקצוע בודק תוכנה לתחום מאורגן עם נהלים מסודרים ואמצעים שונים, בהם גם תהליכי אוטומציה עם בדיקות תוכנה. בנוסף, בעקבות השינויים הרבים פותחו גם טכניקות מתקדמות במיוחד ועתירות טכנולוגיה איתן ניתן לבצע בדיקות שונות ואיכותיות. מאחר שיש להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות המקצוע מצריך ידע ורקע מתאים הכולל קורס מקצועי של בודק תוכנה. 

שכר בודק תוכנה- מה כולל התפקיד?

כפי שהבנו במסגרת התפקיד של בודק תוכנה יש להריץ בדיקות איכות מוגדרות מראש לתוכנות חדשות. כלומר באופן כללי, התפקיד של בודק תוכנה הוא לבדוק את איכות ותקינות התוכנה. לשם כך בודק התוכנה מריץ מגוון בדיקות שונות. מדובר בבדיקות קפדניות ויסודיות בהן ייבדקו כל שלבי התוכנה. במידה שלא התגלו תקלות כלל, בודק התוכנה יעניק אישור והארגון יוכל להתחיל את השימוש בה. יש שלושה שימושים אפשריים- לשווק את התוכנה לקהל הלקוחות, לאפשר להתחיל לעבוד עם התוכנה החדשה בארגון או להעלות אותה לאוויר לצורך הפצה. 

במסגרת התפקיד של בודק תוכנה האחריות היא בעיקר על איתור וגילוי באגים בתוכנות שפותחו. על בודקי תוכנה לדווח על התקלות לצוות הפיתוח או לגורם בכיר בארגון. בדרך כלל התפקיד כולל גם ווידוא שהתקלה סודרה ושהתוכנה כעת תקינה בכל התרחישים האפשריים. 

שכר בודק תוכנה- ביצוע התפקיד

על מנת לבצע את העבודה המקצועית בודקי התוכנה מתעדכנים בכל שלבי הפיתוח של הפרויקט, קוראים עדכונים, דואגים למשאבים הנחוצים על מנת לבצע את הבדיקות הנדרשות. לאחר מכן בודקי התוכנה ינסחו תסריט מקיף הכולל מגוון נושאים כמו- 

  • אפיון מטרת הבדיקות והגדרת יעדים
  • החלטה על טכניקות ושיטות הבדיקה
  • קביעת רמת הבדיקה הנדרשת
  • אפיון סיכונים
  • כתיבת מסמכים על ביצוע הבדיקות והתקלות שהתגלו
  • הפצת הדוחות לגורמים המעורבים 
  • ביצוע בדיקות חוזרות
  • מעקב אחר תיקון באגים בתוכנה

ועוד. 

שכר בודק תוכנה- לימודים מתאימים

כפי שציינו, בעבר התפקיד של בודק תוכנה לא היה מוגדר והיה מתבצע על ידי חובבי תכנות. מהסיבה הזו כל אדם עם רקע בתכנות היה יכול להגיש קורות חיים ולקבל משרה כבודק תוכנה. אך כיום, עם הסדרת המקצוע הדרישות ותנאי הקבלה לתפקיד הפכו לגבוהים יותר ובדרך כלל הארגונים וחברות ההייטק השונות לוקחים רק בוגרי קורסים מקצועיים. 

בודק תוכנה הוא תפקיד מבוקש מאוד בענף ההייטק. כל הזמן מחפשים אחר בודקי תוכנה איכותיים ומנוסים ומהסיבה הזאת הבוגרים של קורס בודק תוכנה נחטפים כבר בסיום הקורס. לכן, אם אתם מעוניינים להיות בודקי תוכנה ולהשתלב בתעשיית הייטק בישראל עליכם ללמוד קורס בודק תוכנה מקצועי

 

שכר בודק תוכנה- למי זה מתאים?

אז אתם מעוניינים ללמוד קורס בודק תוכנה אך האם זה מתאים לכם? על מנת להיות בודקי תוכנה יש צורך במספר תכונות בולטות. התפקיד של בודק תוכנה מתאים לאנשים אחראים ומסודרים שיודעים לתקתק עבודה ולעשות אותה על הצד הטוב ביותר. מדובר בתפקיד שצריך אנשים עם יכולות אנליטיות, הגדלת ראש והסתכלות על הפרטים הקטנים. אם אתם מוצאים את עצמכם בין השורות הללו אתם בהחלט יכולים להתאים לתחום בדיקות תוכנה. 

שימו לב- אם קשה לכם לשבת מול מסך לאורך זמן, אם אתם מבולגנים ואם קשה לכם להתרכז בפרטים הקטנים מדובר בתפקיד שלא יתאים לכם ועדיף לכם לחפש לימודים לתפקיד אחר.

שכר בודק תוכנה- איפה כדאי ללמוד?

אז אתם רוצים ללמוד קורס בודק תוכנה אך אינכם יודעים איפה כדאי ללמוד. הבחירה במוסד הלימודים צריכה להיעשות בהתאם למספר שיקולים שונים. 

  • מקום מגורים- אחד השיקולים הראשונים הוא מקום המגורים. מומלץ לבחור במוסד לימודים שקרוב למקום המגורים שלכם. קיימים מוסדות לימודים רבים בכל הארץ, מהצפון ועד הדרום. לכן, חשוב לבחור מקום שיהיה לכם קל להגיע ממנו ואליו הביתה ושלא תבזבזו זמן רב בדרכים, במקום להשקיע בלימוד למבחן לדוגמא. 
  • שעות הלימוד- שיקול חשוב נוסף הוא מה שעות הלימוד. אם אתם מתכננים לשלב את הלימודים עם עבודה חשוב לבחור בשעות לימוד שיתאימו לכם. לדוגמא, אם אתם עובדים בבוקר בחרו במקום לימודים שניתן ללמוד בו בערב. אם אתם מבררים על מוסד שמציע לימודי בוקר בלבד תהיה לכם בעיה לשלב את הלימודים ולכן יש לקחת זאת בחשבון. 
  • תנאי הקבלה- עוד שיקול חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת מוסד הלימודים הוא תנאי הקבלה למוסד. כפי שציינו קיימים מוסדות לימוד רבים ובחלק מהם יכולים להיות תנאי קבלה גבוהים במיוחד. אם אתם לא מתאימים לאחד בגלל תנאי הקבלה בו תוכלו לברר על מוסד לימודים אחר אליו תוכלו להתאים. כמובן שתמיד ניתן לעשות מאמצים ולהתקבל למוסד היוקרתי ביותר, אך קחו בחשבון שקורס בודק תוכנה בדרך כלל זהה ברוב מוסדות הלימוד ואם תהיו טובים במה שתעשו אתם תקבלו עבודה בלי קשר ליוקרתיות של המוסד בו למדתם. 

שכר בודק תוכנה- אז מה השכר?

אז הגענו לשאלה המרכזית- מה השכר של בודק תוכנה. קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר שתלויה בגורמים שונים כאשר המרכזי שלהם הוא הניסיון של בודק התוכנה. 

בודק תוכנה מתחיל שרק יצא מלימודים יקבל שכר שנע בין 6,000 לבין 7,000 שקלים בחודש. ככל שהניסיון יעלה כך גם השכר יעלה בהתאם. בודקי תוכנה מטפסים במהירות למשכורות גבוהות. ככל שהידע הטכני יתעצם, ככל שהיכולות יחדדו וככל שתגיעו לתפקידי ניהול חשובים תגיעו למשכורות גבוהות של 20,000 שקלים בחודש ואף יותר. בנוסף, בודקי תוכנה  מקבלים כרטיסי כניסה לחברות הייטק גדולות במיוחד ולכן מלבד שכר מצוין בודק תוכנה יוכל להנות מתנאים מצוינים, מקומות עבודה מעוצבים ונוחים ואפשרות להתברג בתפקידי מפתח בחברה. 

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!