קורס בדיקות תוכנה

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

קורס בדיקות תוכנה – רוצים להיות בודקי תוכנה מקצועיים? הכירו את דרישות המקצוע

קורס בדיקות תוכנהאם גם אתם רוצים להשתלב בענף ההייטק בישראל, קיימת חשיבות רבה להכיר את אחד הקורסים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות – קורס בדיקות תוכנה. כיום יש לא מעט קורסים מקצועיים שמאפשרים לרבים לעשות הסבת מקצוע ולהשתלב בענף העבודה בתחום ההייטק בישראל. אם גם אתם חושבים לעשות הסבת מקצוע ולהשתלב בענף העבודה המוביל בישראל, חשוב שתפנו מספר דקות לקריאת השורות הבאות. בשורות הבאות נכיר את אחד התחומים המבוקשים ביותר בענף, נכיר את הדרך המהירה ביותר להשתלב בעבודה בתחום, נכיר את ההבדלים המשמעותיים בין תואר אקדמי בתחום לבין קורס מקצועי וכן נעניק מספר טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את הקורס האיכותי והמקצועי ביותר.

 

למה כדאי לכם להשתלב בענף ההייטק בישראל? כל הסיבות

קורס בדיקות תוכנה הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות. רגע לפני שנגע בכל הפרטים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות הקורס, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים כיום בוחרים לעזוב את מקום עבודתם לטובת השתלבות בענף ההייטק בישראל. ענף ההייטק כולל לא מעט יתרונות עבודה משמעותיים, בחרנו עבורכם את המרכזיים. היתרון הראשון הוא השכר הגבוה של עובדי הייטק בישראל. נכון לכתיבת שורות אלה השכר הממוצע של עובדי ההייטק בישראל גבוה בעשרות אחוזים מהשכר הממוצע במשק הישראלי. יתרון שני וחשוב לא פחות הוא תנאי העבודה המצויינים מהם נהנים מרבית עובדי ההייטק. כיום יש לא מעט משרדי הייטק בכל רחבי ישראל שמספקים לכלל העובדים שלהם ארוחות איכותיות מידי יום, מכון כושר צמוד ולעיתים אף אפשרות למנוחת צהריים במהלך יום העבודה. רוצים ליהנות מהיתרונות הללו ומעוד רבים נוספים? הסבת מקצוע לענף ההייטק יכולה להתאים לכם.

הכירו את תפקידם של בודקי התוכנה המקצועיים

מאיפה מתחילים? מהיכרות עם אחד התחומים המבוקשים ביותר בענף. קורס בדיקות תוכנה כולל הכשרה מקצועית המעניקה לרבים את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום גם ללא ידע קודם כלל. מה עושים בתפקיד בודקי תוכנה? בודק תוכנה ממונה על בדיקות שורות הקוד שנכתבות על ידי המתכנתים. כידוע, כיום יש לא מעט שפות קוד בעזרתן ניתן לייצר מגוון פלטפורמות, לרבות משחקי מחשב, אתרי אינטרנט, אפליקציות ועוד.מתכנת מקצועי כותב את שורות הקוד היוצרות את הפלטפורמות השונות, ותפקידו של בודק התוכנה הוא לוודא שהמתכנת כתב את כל שורות הקוד בצורה מדוייקת ונכונה. כל טעות בכתיבת שורות הקוד תביא לכשלים במערכת הסופית. מעבר לבדיקה הטכנית אודות אופן כתיבת כל שורות הקוד, חשוב לדעת כי בודק תוכנה מקצועי ממונה על עוד לא מעט תפקידים שונים, כמו בדיקה כי התוכנה כוללת הנגשה מקצועית לבעלי מוגבלויות, או שהתוכנה כוללת אפשרויות תרגום למגוון שפות בצורה מקצועית. נשמע לכם מעניין? קורס בדיקות תוכנה יכול להכשיר אתכם למשימות אלה תוך מספר חודשי למידה בלבד.

קראו עוד: בדיקות תוכנה מושגים

הכירו את תפקידם של המתכנתים המקצועיים

תחום נוסף שנחשב מבוקש במיוחד בשנים האחרונות הוא תחום התכנות. הביקוש למתכנתים מקצועיים גדול, ולכן אנשים רבים בוחרים לעבור קורס תכנות. כפי שציינו מעלה, מתכנת מקצועי כותב שורות קוד שיוצרות מגוון רחב של פלטפורמות שונות. אך חשוב להדגיש ולומר כי כיום יש לא מעט שפות קוד שונות. לא כל שפות הקוד הקיימות נחשבות לשפות שמישות ומבוקשות, ולכן קיימת חשיבות רבה לבחור נכון את שפת הקוד הטובה והמתאימה ביותר עבור כלל הצרכים שלכם. רוצים לעבוד בתחום? וודאו שאתם בוחרים קורס מקצועי הכולל הכשרה בשפות קוד מבוקשות ונפוצות.

קראו עוד: בדיקות תוכנה qa שכר

תואר או תעודה? הכירו את אפשרויות ההכשרה השונות

חוששים להסתמך על הכשרה בת מספר חודשים בלבד ושוקלים לעשות תואר אקדמי בתחום? תחילה חשוב שתכירו את ההבדלים. תואר אקדמי בתחום יאלץ אתכם להשקיע שנים ארוכות של למידה אינטנסיבית בעוד קורס מקצועי יאפשר לכם לסיים את ההכשרה כולה תוך מספר חודשים בלבד. חשוב להבהיר כי מגייסי העובדים בתחום אינם מייחסים חשיבות רבה לקורות החיים של המועמד וכן למקום לימודיו. המטרה המרכזית של המגייסים היא לאתר אנשי מקצוע מיומנים שיודעים להשלים את כל העבודה הנדרשת בצורה מקצועית ויסודית. כיום יש לא מעט עובדי הייטק במשק הישראלי שלא למדו תואר אקדמי בתחום ואף לא השלימו לימודי קורס מקצועי. את כל ידיעותיהם הם שאבו מהרשת באופן עצמאי, ובכל זאת קיבלו אותם לעבודה בתחום – כי הם ידעו להשלים את כל המשימות שהמקצוע דורש. כיום יש מגוון רחב של קורסים איכותיים שיאפשרו לכם לקבל את כל הכלים הנדרשים להשלמת כל המשימות הנדרשות הן בתור מתכנתים והן בתור בודקי תוכנה.

איכות הקורס חשובה! אל תתפשרו על קורס שאינו מקצועי

אך רגע לפני שאתם בוחרים את הקורס האיכותי והמקצועי ביותר עבורכם, חשוב לדעת שכיום יש לא מעט קורסים שאינם מקצועיים ואיכותיים כלל. הביקוש הגדול גרם לרבים להוציא קורסים למטרות רווח גרידא. הקורסים הללו ברוב המקרים לא יעניקו לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. רוצים לבחור נכון את הקורס האיכותי ביותר? חשוב שתקפידו על הצעדים הבאים. תחילה חשוב לבחון את אורך הקורסים. סמנו את הקורסים הארוכים ביותר, ברוב המקרים מדובר בקורסים איכותיים ועשירים בתוכן. שנית, חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות הקורסים שסימנתם. סמנו את הקורסים שקיבלו את כמות חוות הדעת החיוביות הגדולה ביותר. שלישית, חשוב לבחון את הסילבוס של הקורס שלכם. בחרו נכון את הסילבוס העשיר ביותר שכולל כמה שיותר שעות למידה מעשיות. וודאו שהקורס כולל עבודות הגשה רבות ועבודת סיכום משמעותית. בחירה נכונה תבטיח לכם הכשרה שתעניק לכם את כל הכלים שאתם צריכים בשביל להתחיל לעבוד בתחום.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!