איך יוצרים אפליקציה

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

איך יוצרים אפליקציההטלפונים החכמים, בין אם הם פועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד ובין אם על מערכת IOS של אייפון, הם כבר חלק מרכזי ועצום בחיינו. יש שיאמרו שהם החלק הכי מרכזי בחיינו. שהם כבר לא רק אמצעי להתקשר ממנו אלא הרבה יותר מזה- המשך ישיר של הגוף והיד שלנו. מה אנחנו עושים חוץ מלדבר? לשלוח הודעות, לצפות בסרטונים, להסתובב ברשתות חברתיות, לרכוש דברים אונליין, לשחק, לנהל רשימות ולו"ז, לקבל מידע, לנווט, לבצע פעולות פיננסיות ועוד המון פעילויות. כלל הפעולות הללו מתבצעות על ידי אפליקציות, המותקנות על ידנו (או על ידי יצרן המכשיר). קשה לדמיין את החיים שלנו בלי האפליקציות על הסלולרי. 

תחרות עצומה

האפליקציות ממשיכות לצוף, לעלות ולהתחדש בחנויות השונות במכשיר הנייד. חלק מן האפליקציות ותיקות, חלקן מוחלפות באחרות חדישות וכל הזמן יש עוד ועוד אפליקציות, בין כאלו שהם מטעם גופים שפתחו אותם לשימושנו ובין מטעם חברות מסחריות, הרוצות שנשתמש באפליקציות על מנת להעמיק את הקשרים שלנו כצרכנים עם המוצר שהם מציעים. המשמעות של המגוון העצום של האפליקציות היא שמאוד קשה לבלוט בתחום. אומנם מדובר על עשרות מיליארדים של אפליקציות המורדות בשנה אך הם מתחלקים על קרוב ל-6 מיליון אפליקציות קימות. 

לכן, על סמך התחרות העצומה ולצידה ההבנה כי אפליקציה (ביחוד מטעם חברה מסחרית) היא לא מותרות, קיים צורך ברור של חברות, גופים, ארגונים ממשלתיים ובעצם כולם – לפתח את האפליקציה שלהם ברמה גבוהה. גם אם החברה אינה חברה טכנולוגית אלא חברה המוכרת או מציעה שירותים סטנדרטים, האפליקציה תהיה הכרח בעבורה. והחברות מוכנות להשקיע בזה כסף רב מאוד. אז איך יוצרים אפליקציה מוצלחת? בשביל זה צריך מפתח אפליקציות איכותי.

לייצר אפליקציה

אם האפליקציה תהיה איכותית ותציע ערך גבוה עבור המשתמש, היא תשיג כמה מטרות. היא תהווה את כרטיס הביקור של הארגון, תהיה מגנט לקשר, תהווה מקור מידע ובעצם תהיה תמיד מונחת בכף ידו של המשתמש. חלומו של כל ארגון. אבל בשביל זה, על האפליקציה להיות נחשקת, באיכות גבוהה, עם חווית משתמש טובה, כזו שעונה על הצרכים שלו ומושכת דיה כדי שלמשתמש יהיה אינטרס להוריד אותה למכשיר ולהשאיר אותה. אז איך יוצרים אפליקציה שתספק את כל אלו? 

הסוד הוא בפיתוח. הן בצד ההבנה של המרכיבים הנדרשים עבור האפליקציה, כדי שתענה על כל הצרכים, הן בצד של התכנות עצמו, שיביא לכדי מימוש את כל אותם הדברים והן ברמה העיצובית. כל זה מוביל לדרישה חסרת תקדים של מפתחי אפליקציות איכותיים. והדרישה רק תלך ותגבר. המשמעות היא שניתן ללמוד קורס פיתוח בו תלמדו איך יוצרים אפליקציה ולהתחיל לעבוד בתעשייה במשכורות גבוהות מאוד. כל החברות הגדולות בעולם מחפשות מפתחי אפליקציות איכותיים. כך שלצד המשכורת הגבוהה, שתנוע רק בשנה הראשונה באזור ה-14,000 ₪ ובשנים הבאות לאחר צבירת וותק, ניסיון ותיק עבודות מרשים, גם יכולה להכפיל עצמה, תוכל גם לקבל את התנאים המפנקים של החברות הגדולות. אחרים יעדיפו לעבוד כמפתחים עצמאיים. ועוד לא דיברנו על העניין, הדינמיות, והאתגרים המסקרנים שתלויים בשאלה איך יוצרים אפליקציה חדשנית ומבודלת מהשאר?

קורס פיתוח אפליקציות

כיום ניתן ללמוד קורס פיתוח אפליקציות, קצר, ממוקד ופרקטי, שיסייע לכם להיכנס לעולם המסעיר של פיתוח אפליקציות למכשירי המובייל. למען האמת, לא נדרש ידע מוקדם כדי ללמוד איך יוצרים אפליקציה וגם לא צריך ידע מוקדם בתכנות. הקורס מלמד הכל מההתחלה, בצורה מקיפה, החל משלב הרעיון ועד שלב המוצר המוגמר.

למעשה, כאשר אנחנו מדברים על איך יוצרים אפליקציה אנחנו עוסקים בשני אפיקים, משום שבפועל יש למעשה שני מסלולי פיתוח אפליקציות. הראשון הוא פיתוח אפליקציות לאנדרואיד – המערכת הפתוחה של גוגל  (המאפשרת למפתחים גמישות רבה יותר) והשני הוא  פיתוח אפליקציות המיועדת למערכת ההפעלה של IPHONE  של APPLE- ה- ios שהיא מערכת קוד סגור, רק עבור המכשירים של החברה.

קראו עוד: פיתוח משחקים

איך יוצרים אפליקציה?

בקורס תלמדו את כל הכלים הנדרשים לפיתוח אפליקציות, כאשר היתרון הוא למי שלומד הן פיתוח של צד שרת (מאחורי הקלעים של התוכנה) והן פיתוח צד לקוח (כל מה שהמשתמש רואה וחווה). כמובן שקיים שוני בין פיתוח אנדרואיד לפיתוח IOS. הקורס מלמד גם שפות תכנות מתקדמות בעולם ה-WEB כמו ג'אווה סקריפט וכד' וגם שפות האחראיות על הצד העיצובי כמו CSS ואחרות וכן הוא מלמד על פלטפורמות טכנולוגיות רבות, המסייעות בבניית האפליקציה. חשוב להבין כי אחרי שלומדים איך יוצרים אפליקציה בעולם ה-WEB אפשר להמיר את הפיתוח מעולם הסמארטפונים גם לעולמות האפליקציה המותאמות לטאבלטים, טלוויזיות חכמות, שעונים חכמים ועוד.

איך הופכים למפתחי אפליקציות איכותיים

בחירת קורס איכותי ומקצועי שילמד אתכם איך יוצרים אפליקציה ברמה הגבוהה היא כמובן הכרח אבל הדבר החשוב הנוסף הוא לתרגל כמה שיותר. בסופו של דבר רק על ידי תרגול והתנסות, מגיעים לשליטה טובה בממשקים ובתוכנות ומצליחים לייצר מוצר שהוא איכותי וטוב. לכן עליכם כמובן להקפיד על בית ספר עם תוכנית לימודים איכותית, סגל מורים מצוין (שחשוב שהוא יהיה מהתעשייה ויכיר את התזוזות והחידושים בה) וכמובן שיספק לכם סביבת עבודה מעולה.

אבל כאמור, חשיבות רבה יש להתנסות המעשית. לפרקטיקה. אתם תצאו לעבודה אחרי הקורס בלי ניסיון בעבודה ולכן גדלה חשיבותו של הניסיון שתצברו בקורס. ככל שתעשו יותר עבודות יישומיות בקורס, תלמדו גם איך יוצרים אפליקציה באיכות גבוהה אבל גם תעבו את תיק העבודות שלכם, שיהווה את כרטיס הביקור שלכם בכניסה לתעשייה.

אגב, מומלץ לבחור בבתי ספר ומכללות שיש להם קשרים או אופציות השמה מובנות בחברות העוסקות בפיתוח אפליקציה או שיש להם מחלקה המסייעת בהשמה. הצלחת ההשמה לא מובטחת כמובן (ותלויה גם ביכולת שלכם) אבל מערכת שכזו יכולה להיות לעזר רב.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!