קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

מעוניינים ללמוד קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד? המאמר הבא הוא בשבילכם. קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הוא אחד הקורסים המבוקשים והפופולריים ביותר בתחום המחשבים. בשנים האחרונות יותר אנשים בוחרים ללמוד קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד. המונח פיתוח אפליקציות תופס תאוצה רבה ומושך אנשים רבים לתחום. מהו קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד? מה לומדים בו? איפה כדאי ללמוד אותו? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מה זה אומר?

במקרים רבים, כאשר מעוניינים להפעיל תוכנה מסוימת בטלפון הנייד או לגלוש באתר ספציפי, נתקלים בהצעה לגלוש באתר המותאם לנייד. למעשה, מדובר באפליקציה שמאפשרת גלישה נוחה שמותאמת במיוחד לטלפונים הניידים. כאשר גולשים בטלפון הנייד באתרים שלא מותאמים לגלישה בו, הגלישה יכולה להפוך לסיוט. לכן, על מנת להימנע מקשיים רבים, בעלי האתרים בונים אפליקציות שיתאימו את האתר שלהם לגלישה נוחה ומותאמת בטלפונים הניידים. על ידי כך חוויית המשתמש של הגולשים בטלפונים הניידים היא טובה והגולשים יכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים. 

על ידי פיתוח האפליקציות הללו,  ניתן לאפשר לבעלי הטלפונים להנות מהגלישה בטלפון הנייד ולהשתמש בו כמו במחשב אישי וקטן. הצורך בפיתוח אפליקציות נדרש מאחר שכל משחק או כל יישום כלשהו מצריכים הורדת אפליקציה מתאימה. על ידי פיתוח אפליקציות ניתן להשתמש בטלפון הנייד למגוון שימושים כמו ניגון מוסיקה, גלישה באינטרנט, שליחת תמונות ועוד. 

מה לומדים?

בקורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד תוכלו לרכוש את כל הידע הנדרש לפיתוח אפליקציות. בקורס זה למעשה תלמדו את השלבים הנדרשים לפיתוח אפליקציות. קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד נמשך בין 200 ל-500 שעות לימוד אקדמאיות. תוכלו לבחור בין לימודי ערב ללימודי בוקר, בהתאם לרצון ולנוחות שלכם. 

בקורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד תוכלו ללמוד מגוון נושאים שונים, בהם- 

  • בניית אתרי אינטרנט על ידי HTML
  • עיצוב ואפיון ממשק משתמש למובייל
  • פיתוח אפליקציות iOS
  • תוכנות JAVA לאנדרואיד
  • פיתוח אפליקציות ומימוש SDK
  • לימודי שפת Objective-c
  • העלאת אפליקציות לחנות האפליקציות
  • לימוד סביבת הפיתוח X-code 

ועוד מגוון רחב של נושאים מעניינים. 

שימו לב, לקורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד יש תנאי קבלה. ברוב המוסדות התנאים הם תנאים מינימליים הכוללים אנגלית ברמה טובה, קריאה וכתיבה, 12 שנות לימוד ויכולת בסיסית של עבודה מול מחשב. במוסדות מסוימים ייתכן שתידרשו לבצע מבחן התאמה. 

 

מה היתרונות?

קיימים יתרונות רבים לקורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

  • ביקוש- כאשר בוחרים ללמוד מקצוע, אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון הוא האם יש ביקוש בשוק העבודה ומה ההיצע. כלומר, האם הלימודים הללו יספקו לכם עבודה. קיימים מקצועות רבים שהביקוש שלהם לא גבוה כלל ובוגרי הקורסים מוצאים את עצמם עובדים בעבודות אחרות שלא קשורות לתחום שלמדו. קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מבטיח לכם ביקוש רב. מדובר באחד התחומים המבוקשים ביותר כיום וחברות הייטק רבות, בתי תוכנה ומגוון חברות פרטיות מחפשים בלי הפסקה בוגרים של קורס זה. אם אתם מעוניינים ללמוד קורס שיניב לכם עבודה, קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הוא המתאים לכך. 
  • שכר- אלמנט חשוב נוסף בבחירת קורס הוא מה השכר. אפשרויות השכר של מפתחי אפליקציות גבוהות מאוד. ככל שמפתח האפליקציה יצבור יותר ניסיון בתחום כך הוא יהפוך למבוקש יותר והשכר שלו יעלה בהתאם. אם אתם מחפשים ללמוד תחום שיניב לכם משכורות גבוהות, קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הוא המתאים לכם. 
  • עסק עצמאי- תחום פיתוח אפליקציות הוא תחום בו ניתן לבחור לפתוח עסק עצמאי. קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מעניק לכם את הידע הנדרש בתחום הפיתוח ומאפשר לכם לפתוח עסק עצמאי ולא רק לעבוד כשכירים בחברות אחרות. על ידי פתיחת עסק עצמאי אתם יכולים לבחור להתעסק באיזה תחום שאתם בוחרים ולפתח כל מיני אפליקציות ותוכנות מקוריות שלכם. כך אתם יכולים להתנהל לפי בחירתכם ולהתעסק בתחומים שמעניינים אתכם יותר מכל. 
  • הסבה מקצועית- אנשים רבים מתעניינים בקורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד כהסבה מקצועית. קורס זה מאפשר לכם לרענן את תחום ההתעסקות שלכם וללמוד תחום שונה ומרתק. 

 

איפה כדאי?

אז אתם רוצים ללמוד קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד אך אינכם יודעים איפה כדאי ללמוד. מדובר בשאלה חשובה מאחר שבחירת מוסד הלימודים עלולה להשפיע על הלימודים. למעשה קיימים מוסדות לימוד רבים המציעים תוכניות לימוד שונות בתחום פיתוח אפליקציות לאנדרואיד. הבחירה במוסד הלימודים צריכה להיעשות בהתאם למספר שיקולים שונים. 

  • מקום מגורים- אחד השיקולים הראשונים הוא מקום המגורים. מומלץ לבחור במוסד לימודים שקרוב למקום המגורים שלכם. קיימים מוסדות לימודים רבים בכל הארץ, מהצפון ועד הדרום. לכן, חשוב לבחור מקום שיהיה לכם קל להגיע ממנו ואליו הביתה ושלא תבזבזו זמן רב בדרכים, במקום להשקיע בלימוד למבחן לדוגמא. 
  • שעות הלימוד- שיקול חשוב נוסף הוא מה שעות הלימוד. אם אתם מתכננים לשלב את הלימודים עם עבודה חשוב לבחור בשעות לימוד שיתאימו לכם. לדוגמא, אם אתם עובדים בבוקר בחרו במקום לימודים שניתן ללמוד בו בערב. אם אתם מבררים על מוסד שמציע לימודי בוקר בלבד תהיה לכם בעיה לשלב את הלימודים ולכן יש לקחת זאת בחשבון. 
  • תנאי הקבלה- עוד שיקול חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת מוסד הלימודים הוא תנאי הקבלה למוסד. כפי שציינו קיימים מוסדות לימוד רבים ובחלק מהם יכולים להיות תנאי קבלה גבוהים במיוחד. אם אתם לא מתאימים לאחד בגלל תנאי הקבלה בו תוכלו לברר על מוסד לימודים אחר אליו תוכלו להתאים. כמובן שתמיד ניתן לעשות מאמצים ולהתקבל למוסד היוקרתי ביותר, אך קחו בחשבון שקורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד יהיה בדרך כלל זהה ברוב מוסדות הלימוד ואם תהיו טובים במה שתעשו אתם תקבלו עבודה בלי קשר ליוקרתיות של המוסד בו למדתם. 

שוק העבודה

בישראל הביקוש למפתחי אפליקציות בכלל ולמפתחי אפליקציות לאנדרואיד הוא גבוה מאוד. ישראלים אוהבים חידושים טכנולוגים. למעשה הישראלים הם הצרכן מספר אחד של הטלפונים החכמים. לכן, הדרישה לפיתוח אפליקציות בישראל גבוהה מאוד וכנראה שזה יישאר כך בשנים הקרובות. מי שמחפש ללמוד תחום שיש בו עבודה עם ביקוש גבוה והיצע גדול, פיתוח אפליקציות הוא אחד התחומים המתאימים ביותר. 

בתחום פיתוח אפליקציות האפשרויות הן רבות במיוחד. תוכלו לבחור להשתלב בחברות קיימות שונות או לבחור לפתוח עסק עצמאי. שימו לב שמוסדות לימוד מסוימים מציעים התחייבות לעבודה כבר בסוף הקורס. על ידי כך תוכלו לצבור ניסיון שיהפוך אתכם למועמדים חזקים מאוד למשרות בתחום זה. במידה שהגעתם למוסד לימוד שהציע לכם התחייבות כזו תנצלו אותה ותלמדו במוסד זה. 

 

מה המשכורות?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב אנשים שמעוניינים ללמוד קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד היא מה המשכורת. קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר שהמשכורת תלויה בגורמים שונים. אחד הגורמים המרכזיים הוא האם תעבדו כשכירים אצל חברה קיימת או אם תבחרו לפתוח עסק עצמאי. 

באופן ממוצע, בוגרי קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מתחילים לעבוד בשכר של 7,000 שקלים בחודש. ככל שהניסיון עולה השכר יעלה בהתאם. עם הזמן ניתן להגיע למשכורות של 15,000 שקלים בחודש ואף יותר. 

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!