איך למצוא עבודה מבטיחה בהייטק

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

שוק העבודה הישראלי מציע מגוון רחב של מקצועות ותפקידים אשר ניתן לעסוק בהם כעצמאיים, כפרילנסרים, כקבלנים ועוד. כאשר אתם ניגשים לתכנן את העתיד המקצועי שלכם, בוודאי תמצאו את עצמכם מול שפע של אפשרויות. המציאות מלמדת כי אחד מתחומי העיסוק המבוקשים ביותר הוא תחום ההייטק. אם אתם תוהים מה הופך את עולם ההייטק לכל כך נחשק ופופולארי, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

למה כדאי להיכנס לעולם ההייטק?

הנה כמה סיבות לכך שכדאי להשתלב בתחום התעסוקה בעולם ההייטק: ראשית כל, כאשר מדברים על עבודה בהייטק מדברים לפני הכול על עבודה עם שכר ועם תנאים שכמעט אין דומים להם בענפים אחרים. גם עובד מתחיל בתפקיד זוטר יחסית כגון בתחום בדיקת תוכנה יזכה לשכר גבוה מהמקובל בשאר המשק. בתעשיית ההייטק מערכת התגמול בנויה באופן דיפרנציאלי. בכל התפקידים השכר והתנאים הולכים ומשתפרים ככל שצוברים יותר ותק וניסיון וכמובן שניתן להתקדם גם לתפקידים ניהוליים ותפקידים בכירים אחרים.

סיבה נוספת לבחור בהייטק היא יוקרה וסטטוס, אם בעבר הורים נהגו להתגאות בילד שלמד עריכת דין או רפואה הרי שכיום הגאווה האמיתית היא להצליח בתחום ההייטק.

סיבה נוספת ללמוד את התחום הוא שבתעשייה המדוברת טמון העתיד החברתי והאישי. כל התפתחות בעידן שלנו נובעים משינויים ופיתוחים בתעשייה ואנשי ההייטק של היום יכולים לתרום להתפתחות של ממש בכל יום ויום של עבודה.

למי מתאימה עבודה בהייטק?

חשוב מאוד לדעת כי תחום ההייטק מתאים מאוד לאנשים ריאליים המצטיינים בתכונות כגון: יכולת ניתוח נתונים גבוהה, אהבה למספרים, נטייה לתחומים טכניים וראליים, אך מכיוון שבעולם ההייטק יש דרישה למגוון רחב של משרות בתחומים שונים, הרי שגם מועמדים בעלי יכולות הומניות גבוהות יכולים להשתלב במשרות בעולם ההייטק. אנשים יותר ראליים יכולים להשתלב במשרות בתחום פיתוח תוכנה, ניהול רשתות ואבטחת מידע ועוד ואילו אנשים אשר יש להם יכולות הומניות יותר יכולים להשתלב בתחומים כגון: בניית אתרים, עיצוב אתרים בהתמחות בעיצוב ואפיון חווית משתמש ועוד.

מהם מסלולי הלימודים שיכולים לפתוח דלת לעולם ההייטק?

מסלולי הלימוד שיכולים לפתוח דלת לעולם ההייטק הם מסלולי לימוד אקדמאיים ולא אקדמאיים. כך לדוגמא: ניתן כיום ללמוד תואר במדעי המחשב או לבחור בקורסים העוסקים בתחום זה. ניתן ללמוד קורסים שונים בתחום הפיתוח לרבות: קורס פיתוח Full Stack בשפת ,Java קורס פיתוח תוכנה בפלטפורמת NET Core ועוד. ניתן ללמוד קורסים שונים בתחום ניהול רשתות ואבטחת מידע, קורסים אשר נוגעים לתחום הסייבר, קורס ניתוח וניהול בסיסי נתונים, קורס בודק תוכנה, קורס עיצוב גרפי עם התמחות באפיון ועיצוב חווית משתמש וכן קורס הנדסאי תוכנה .

תחומי פיתוח תוכנה נחשבים כיום לתחומי הדגל של תעשיית ההייטק. עובדים המשתלבים בתחומים אלה נהנים מתנאי העסקה מצוינים כבר מהשנים הראשונות שלהם בעבודה והם נחשבים כוח אדם איכותי ומבוקש מאוד. לא מעט מגייסים מחפשים טאלנטים בתחום זה ומציעים להם את המשרה הבאה שלהם עם תנאים ושכר יותר טובים מכל משרה אחרת כמעט בעולם הייטק. לכן, אם אתם אוהבים טכנולוגיה, אם אתם אנשים אנליטיים ואם אתם מאוד רוצים להשתלב במשרות נחשקות בענף ההייטק, תחום הנדסאי תוכנה הוא ללא ספק תחום לימודים שכדאי לכם לבחור בו.

 

 

 

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!