תפקידים בהייטק ללא רקע טכנולוגי

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

ישראל מוכרת בכל העולם כאחת מהמדינות החדשניות ביותר והיא ידועה בזכות תעשיית ההייטק וכמרכז של חדשות ומצוינות טכנולוגית. תעשיית ההייטק ממלאת תפקיד מרכזי ומוביל בצמיחה הכלכלית של מדינת ישראל, וידוע כי חברות ההייטק הן מנוע הצמיחה של המשק והכלכלה המקומית. 

אמנם בחודשים האחרונים ההייטק הישראלי חווה לא מעט שינויים ובעיקר אתגרים מורכבים, אך יש עדיין ביקוש לעובדים חדשים במגוון תחומים, לאו דווקא רק לתפקידי תכנות ותפקידים אחרים המחייבים רקע טכנולוגי וניסיון מתאים.

ישנם יתרונות רבים בעבודה בהייטק וידוע לכול כי השכר בחברות הטכנולוגיה גבוה בצורה משמעותית בהשוואה לתנאי השכר המקובלים בתעשיות ובענפים אחרים. מעבר לשכר הגבוה, העובדים בהייטק זוכים לתנאים מעולים וטובים יותר לעומת עובדים בענפים אחרים, למשל יותר ימי חופשה, מניות ו/או אופציות בחברה (בהתאם לתפקיד ומדיניות החברה), כרטיס תן ביס, רכב חברה צמוד עם דלקן, פינוקים בזמן העבודה ועוד.

לכן, חשוב לציין כי יש תפקידים רבים בהייטק שאינם מחייבים ידע וניסיון בתכנות ובפיתוח אתרים ואפליקציות, וניתן להתמודד על תפקידים שאינם דורשים רקע טכנולוגי. כדי להתקבל לעבודה בהייטק מומלץ ללמוד תואר אקדמי שיכול לפתוח את הדלת לעבודה בהייטק ולהוות מקפצה לקריירה.

תפקידים מבוקשים בהייטק ללא צורך ברקע טכנולוגי

כאמור, לא חייבים ללמוד תואר ראשון במדעי המחשב, תואר בהנדסת תוכנה או דיפלומה של הנדסאי תוכנה או אלקטרוניקה על מנת לעבוד בהייטק. חברות ההייטק מגייסות אנשי מקצוע לאיוש תפקידים שונים כמו ניהול מדיה, שיווק, דיגיטלי, ניהול פרויקטים, ניהול מוצר ויש עוד מגוון אפשרויות, כולל תפקידים אדמיניסטרטיביים.

ניהול מוצר  

מנהל מוצר בהייטק הוא תפקיד בכיר יחסית ועליו להיות אחראי על הצד הלוגיסטי של פיתוח המוצר ולא בצד הפיתוח. בהתאם להגדרת התפקיד בחברה, מנהל מוצר יכול להיות אחראי על כל שלבי החיים של המוצר הטכנולוגי, משלב האפיון ותכנון המוצר, דרך שלבי השיווק והמכירות, וכלה בתמיכה טכנית ובעדכוני גרסה. בין היתר התפקיד מחייב אחריות על תכנון החזון והאסטרטגיה של המוצר הטכנולוגי, תיאום הפיתוח ושיווק המוצר.

מנהל פרויקטים 

מנהל פרויקטים בהייטק חייב להיות בעל יכולות ניהול מתקדמות, כולל יכולות להנעת צוותים, לניהול משא ומתן, לקבלת החלטות ועוד. זהו תפקיד ניהולי מרכזי בחברה ומנהל פרויקטים אחראי על פיתוח ותכנון הפרויקט, ללא צורך בכישורים טכנולוגיים.

מנהל מדיה דיגיטלית (שיווק דיגיטלי)

חברות הייטק רבות מגייסות מנהלי מדיה וסושיאל  לתפקידים שונים במחלקות השיווק. מנהל מדיה דיגיטלית יכול לעסוק בתחומים כמו ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, SEO, פרסום ממומן, ניטור וניתוח תוצאות קמפיינים ופעילויות שיווקיות בערוצים הדיגיטליים, ניהול פרופילים של חברת ההייטק בפלטפורמות השונות ועוד.

פיתוח עסקי

מנהל פיתוח עסקי בהייטק עוסק בדרך כלל ביצירת שיתופי פעולה ובתכנון פעולות שיווקיות במטרה לקדם את החברה ומוצריה הטכנולוגים בשווקים הגלובליים השונים, לפתח שווקים חדשים למוצרים ולפתרונות שחברת ההייטק מציעה, לקדם את הפיתוח העסקי של החברה תוך יצירת בידול מהמתחרים ומיתוג החברה כמובילה וייחודית מסוגה.

איזה מסלול אקדמי יכול לפתוח לנו את הדלת למקצועות שתיארנו?

חברות הייטק ממשיכות לגייס עובדים, לא רק טאלנטים המתמחים בפיתוח תוכנה. כדי ליהנות מתואר אקדמי פותח דלתות המאפשר השתלבות מהירת בתפקיד מפתח מעניינים ומאתגרים בהייטק כדאי ללמוד תואר רלוונטי בתחומי ניהול, שיווק וחדשנות. למעשה, תואר ראשון במנהל עסקים מאפשר לבוגרים להשתלב בקלות בכל אחד מהתפקידים שתיארנו, במיוחד אם בוחרים התמחות כמו יזמות, שיווק ודיגיטל או התמחות ביזמות טכנולוגית, פיננסים ושוק ההון.

למי מתאים לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון?

הלימודים מתאימים לסטודנטים וסטודנטיות המעוניינים לרכוש ידע אקדמי מקיף בעולם העסקים ובתחום הפיננסים. הלימודים מתאימים בעיקר לצעירים וצעירות המעוניינים לרכוש ידע ולפתח יכולות ומיומנויות שיסיעו להם להתברג לתפקיד מפתח בשוק העבודה הדינמי, כולל הייטק, ולעבוד בתפקידי ניהול, שיווק, יזמות, אסטרטגיה, ייעוץ ופיננסים.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!