קורס QA תנאי קבלה

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

קורס QA תנאי קבלהבודק תוכנה נחשב לאחד התפקידים המבוקשים והחשובים בעולם ההייטק. QA הם ראשי תיבות של Quality Assurance, כלומר הבטחת איכות. במסגרת תפקידו של בודק התוכנה הוא בודק את איכותן ותקינותן של תוכנות חדשות בחברה. ללא בודקי תוכנה פיתוח טכנולוגיות חדשות לא יתבצע כהלכה, מאחר שהם המפקחים שמקפידים על איכות המוצרים השונים. במידה שבודק התוכנה החליט שיש לבצע שינויים ושיפורים בתוכנה, הוא יחזיר אותו לצוות המפתחים להמשך עבודה. עד שהתוכנה לא תהיה איכותית ובטוחה לשימוש הלקוחות בודק התוכנה לא יאשר אותה. על מנת להיות בודק תוכנה יש ללמוד קורס QA. על קורס QA ותנאי הקבלה לקורס נרחיב במאמר הבא. 

 

קורס QA תנאי קבלה- למי זה מתאים?

קורס QA הוא קורס שמכשיר לבדיקות תוכנה. הקורס מתאים למי שמעוניין להשתלב בתחום ה-QA גם אם אין לו ניסיון בתכנות או בעולם המחשוב. תפקיד של בודק תוכנה מצריך מספר תכונות בולטות. מדובר בתפקיד שמתאים לאנשים אחראים ומסודרים. על מנת להצליח בתפקיד חשוב מאוד לדעת לתקתק עבודה ולעשות אותה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, תפקיד זה מצריך אנשים עם יכולות אנליטיות, הגדלת ראש והסתכלות על הפרטים הקטנים. במידה שיש לכם את התכונות הללו, מומלץ ללמוד קורס QA על מנת להשתלב בתחום בדיקות תוכנה. 

לעומת זאת, עבור אנשים שמתקשים לשבת זמן רב מוך מסך, או מתקשים לשמור על סדר ולהתרכז בפרטים הקטנים, מומלץ לחפש תפקיד אחר. 

יש לקחת בחשבון שקורס QA מתאים גם לאנשים ללא רקע וגם לעובדי הייטק שמעוניינים להרחיב את ההסמכה שלהם ולהתמקצע בתחום בדיקות תוכנה. קורסים אלה מיועדים גם למנהלים ולעובדי קבוצות איכות. 

קורס QA תנאי קבלה- מה לומדים?

בקורס QA הסטודנטים מקבלים את הידע הנדרש לבדיקות תוכנה. במהלך הקורס הסטודנטים ילמדו כיצד לנהל מערכת הבטחת איכות על ידי שימוש בכלים ניהוליים מתקדמים. בחלק מההכשרות ההתמקדות תהיה בכלים ידניים ובחלק ההתמקדות תהיה בכלים אוטומטיים. כמובן שניתן לבחור לשלב את שני תחומי הבדיקה במסלולים מתאימים.

במסגרת הקורס ילמדו הסטודנטים על גורמי האיכות, על תקני איכות בינלאומיים, על עקרונות האיכות, כלכלת איכות, אימות האיכות, הבטחת איכות ועוד. 

 

קורסQA  תנאי קבלה- מה משך הלימודים?

משך הלימודים בקורס QA משתנים בהתאם להיקף החומר הנלמד. תוכלו לבחור בקורסים שאורכים 100 שעות ותוכלו לבחור בקורסים שאורכים 300 שעות ואפילו יותר. רוב הקורסים של QA נמשכים בין מספר חודשים ועד שנה אחת. ניתן לבחור קורסים קצרים ומצומצמים יותר בהם ניתן לקבל הכשרה בתחום. יש לקחת בחשבון שבהתאם לקורס שנבחר הסטודנטים יקבלו תעודות סיום רשמיות שיסייעו להם להשתלב במקומות עבודה מתאימים. 

 

קורס QA תנאי קבלה- קורסים מקוונים

אחת האפשרויות היא ללמוד קורס QA באופן מקוון. קורסים מקוונים מתאימים לסטודנטים שמחפשים גמישות בלימודים ומעוניינים להתאים את קצב הלימוד לצרכים שלהם. על ידי כך אנשים עובדים יוכלו להשתלב בקורסים מקוונים באופן מצוין. בקורסים מקוונים המבוססים על שיעורים מוקלטים מראש הסטודנטים יוכלו להתאים את שעות הלימוד השבועות וכמות השיעורים בהם צופים במהלך השבוע. שימו לב שקיימת אפשרות של קורסים מקוונים בלייב ובהם אין אפשרות לקבוע את שעות הצפייה בשיעור, אלא אם מקליטים אותו. 

 

קורס QA תנאי קבלה- מה תנאי הקבלה?

תנאי הקבלה לקורס QA משתנים בהתאם למסלול שתבחרו ולמוסד בו תלמדו. בכל המסלולים תנאי הקבלה יכללו ידע בסיסי בשפה האנגלית ובתפעול מחשב. במסלולים רבים לא יהיה צורך בניסיון קודם בתחום ה-QA או בתכנות. כפי שציינו גם מוסד הלימודים ישפיע על תנאי הקבלה. יהיו מוסדות בהם המועמדים צריכים להיות בוגרי 12 שנוות לימוד ולהציג בגרות במתמטיקה 3 יחידות או לעבור בחינה במתמטיקה. יהיו מוסדות בהם יתקיימו מבחני כניסה או מיונים שונים על מנת להעריך את ההתאמה של המועמד למסלול. כמו כן יש לקחת בחשבון שקיימים מסלולים שמתאימים בעיקר להנדסאים או מהנדסים או לאקדמאים במקצועות רלוונטיים שרוצים להרחיב את ההכשרה שלהם או לעבור הסבה מקצועית. 

 

קורס QA תנאי קבלה- איפה לומדים?

קיימים מוסדות לימוד רבים המציעים קורס QA אז כיצד נבחר איפה ללמוד? לשם כך יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים- 

  • מקום מגורים- בחרו במוסד לימודים שקרוב למקום המגורים שלכם. אל תבחרו מקום רחוק שתבזבזו זמן רב בדרכים על מנת להגיע אליו בבוקר ולחזור בערב. כך תוכלו לנצל את הזמן החשוב הזה ללימוד ואף למנוחה. 
  • שעות הלימוד- האם אתם עובדים? האם יש לכם התחייבויות קודמות? אם אתם גמישים בשעות שלכם מדובר בפרמטר לא קריטי, אך אם יש לכם התחייבויות קודמות או עבודה יש לבחור במוסד ששעות הלימוד שלו מתאימות לכם. האם אתם מעדיפים ללמוד בבוקר או ללמוד בערב? קחו זאת בחשבון. 
  • תנאי הקבלה- קיימים מוסדות לימוד רבים אשר בחלק מהם תנאי הקבלה קשים במיוחד. ברוב המקרים הקורס דומה במגוון המוסדות ואם תהיו טובים במה שתעשו אתם תקבלו עבודה בלי קשר ליוקרתיות של המוסד בו למדתם. 

קורס QA תנאי קבלה- אפשרויות תעסוקה

QA הוא אחד מהתפקידים המבוקשים ביותר בחברות ההייטק השונות. כמעט בכל חברה שעוסקת בפיתוח תוכנה יהיה צורך בבודקי תוכנה. הביקוש לבודקי תוכנה גדול ותמידי. מי שרוצה לעסוק בתחום זה יכול להיעזר בקורסים אלה. בתום הקורסים תוענק תעודת סיום שמקנה לבוגרי הקורס יתרון ולשפר את הסיכויים שלהם להתקבל למשרות נחשבות. לאחר השתלבות במשרות QA ניתן להמשיך להתקדם בתחום ולהתקדם לתפקידים בכירים יותר. 

 

קורס QA תנאי קבלה- כמה זה עולה?

המחיר של קורס QA אינו חד משמעי מאחר שתלוי בקורס שבחרתם, במשך ההכשרה, האם בחרתם בקורס מקוון או בקורס פרונטלי, מה המיקום, מה מוסד הלימודים ועוד. באופן כללי, המחירים של קורס QA ינועו בין 10,000 שקלים לבין 30,000 שקלים. ניתן למצוא קורסים זולים יותר ואף יקרים יותר. שימו לב שקורסים מקוונים בדרך כלל עולים פחות מקורסים פרונטליים.  

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!