למי מתאים ומה כולל קורס קידום אתרים בגוגל?

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

קורס קידום אתרים בגוגלאם ישנה אבן יסוד בעולם של שיווק דיגיטלי, הרי שלאבן הזאת קוראים SEO המשולב לא פעם עם שיווק ממומן בגוגל. בשורות הבאות, נבין למי מתאים קורס קידום אתרים, מה הוא כולל ומדוע חשוב לקחת קורס מסוג זה אם מעוניינים בקריירת שיווק דיגיטלי בימינו.

מי צריך קורס קידום אתרים?

כל מי שמעריך ומכבד את האתר שלו ורוצה להבטיח שהוא יתברג גבוה במנועי החיפוש, צריך לעבור קורס קידום אתרים בסיסי לכל הפחות. בין אם אתם בעלי עסק קטן, משווקים דיגיטליים, פרילנסרים או בעלי אתר מכירות, קידום אתרים יעזור לכם לסמן V על המטרות שלכם. בכך, למעשה תוכלו ליצור נוכחות דיגיטלית שיכולה להניע טראפיק (תנועת גולשים) אליכם. במילים אחרות, קורס מסוג זה מלמד אתכם ליישם שיטות עבודה מומלצות באתר האינטרנט, כך שהוא ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש. לכן, אין קהלי יעד ספציפיים שקורס זה מתאים להם. בפועל, הוא מתאים לכל אחד ואחת שרוצים להבין כיצד "להזיז את המחט" של גוגל ימינה ושמאלה.

מה כולל קורס קידום אתרים באינטרנט?

קורס קידום אתרים באינטרנט יכול לכלול מנעד די רחב של נושאים, שבגדול, נועדו לעזור לתלמידים להבין את המורכבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. במקביל להבנת מורכבות זו, התלמידים ילמדו גם כיצד ליישם טקטיקות SEO שונות באינטרנט. הלכה למעשה, ברוב מסגרות הלימוד תוכלו להעמיק בנושאים הבאים של קידום אתרים, הנה סילבוס אופייני של רבים מקורסי הקידום באינטרנט:

  1. מבוא לקידום אתרים: החלק הזה של הקורס בד"כ מכסה את היסודות של קידום אתרים ומדוע SEO חשוב לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי.
  2. טכניקות קידום אתרים: חלק זה מכסה בד"כ את האסטרטגיות של קורס קידום אתרים באינטרנט ובנוסף קורס קידום אתרים ללימודי הייטק, כולל אסטרטגיית מילות מפתח, קידום אתרים טכני וקידום מחוץ לדף.
  3. ניתוחי אתרים: ישנם כלים של SEO מסוגים רבים שניתן ללמוד אותם במסגרות שונות, אך הכלים הנפוצים תמיד יהיו אנליטיקס, סקרימינג פרוג, GSC (סרץ' קונסול) ועוד.
  4. שיווק תוכן: זהו חלק מסוים אשר נלמד רק בחלק מהקורסים, במהלכו מעמיקים בשיטות העבודה המומלצות ליצירת תוכן באיכות גבוהה המותאם ל-SEO.

יש לציין, חלק ממסגרות הלימוד כוללות בסילבוס שלהן גם היבטים של למידת קידום אתרים לוקאלי, בניית קישורים, קידום אתרים בינלאומי מחוץ לישראל ועוד.

כמה קורס קידום אתרים בגוגל עולה?

רגע לפני שנוקבים באיזשהו מחיר קידום אתרים בגוגל במסגרות שונות, חשוב להבין שכל מסגרת לימוד מכסה היבטים שונים ואחרים של תורת ה-SEO. כמו כן, לא כל מסגרת לימוד כוללת בסילבוס שלה התנסות מעשית עם אתר אינטרנט משל עצמכם. לכן, לפני שמבררים לגבי מחיר קורס קידום אתרים בגוגל, או לפחות במקביל לכך – חשוב לברר מה מסגרת הלימוד כוללת בתוכנית הלימודים שלה.

באופן כללי, מחיר קורס קידום אתרים באינטרנט יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים בממוצע, בד"כ כ-3,000 – 10,000 ₪. עם זאת, ניתן גם למצוא קורסים אפילו זולים יותר ואף קורסים חינמיים ברחבי הרשת. השאלה היא מה הם כוללים ועד כמה אותם קורסים חינמיים נכנסים ונוברים בעובי הקורה של תורת ה-SEO. בדרך כלל, קורסים חינמיים יהיו פחות מקיפים, באופן טבעי.

אפשר למצוא עבודה בתחום לאחר סיום הקורס?

בטח שכן, הקורס בנוי ככה שהוא ייקח אתכם מרמת מתחילים לרמה מתקדמת, והוא כולל עבודה מעשית המאפשרת לכם ליישם את מה שלמדתם במצבים אמיתיים בעולם השיווק הדיגיטלי. הנה כמה ממקומות העבודה הפוטנציאליים לאחר סיום קורס קידום אתרים באינטרנט:

  • חברות רבות, גדולות וקטנות כאחד, מחפשות מקדמי אתרים כדי להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש באינטרנט.
  • חברות קידום אתרים ישראליות רבות מחפשות כבדרך קבע מקדמי אתרים ג'וניור, ולאחר תקופה מסוימת בדרך כלל ניתן להתקדם בחברות אלו לתפקידים שונים ולרכוש עוד כישורים.
  • ישנן גם חברות פרסום אשר אמנם אינן בהכרח עוסקות במתן שירותי קידום ללקוחות קצה אחרים, אבל הן בעצמן צריכות מקדם אתרים שכיר או פרילנסר שיסייע להן.
  • תמיד אפשרי לעבוד בתור עצמאים בתחום של קידום אתרים באינטרנט, כמו גם ליצור שיתופי פעולה עם פרילנסרים אחרים ואפילו להקים לבסוף סוכנות שיווק דיגיטלית.

שיפור השכר והסיכויים לעבוד בתחום ה-SEO

כדי להגדיל הן את השכר שלכם והן את הסיכויים שלכם למצוא עבודה בתחום ה-SEO לאחר סיום הקורס, חשוב להשקיע בעצמכם. כיצד? מאוד פשוט, אנחנו תמיד ממליצים לנסות לרכוש את הכישורים והידע הדרושים לכל מיני משימות שונות שהן לא בהכרח SEO טהור. לדוגמה, כל מקדם אתרים בימינו צריך לדעת כיצד להתעסק עם אתרי וורדפרס, להזין בהם תוכן, לסדר ליקויים שלהם ברמת האופטימיזציה ועוד.

אנחנו לא אומרים שאתם בהכרח צריכים להיות בוני או מעצבי אתרים, אבל כן כדאי להתעמק במערכות הזנת תוכן שונות, כמו למשל ELEMENTOR אשר נחשבת קלה מאוד לתפעול ומאפשרת בניית אתרים, שיפור עיצובם, הזנה קלה של תוכן ועוד. במילים פשוטות, ככל שתרכשו יותר כישורים מסביב לעולם ה-SEO, ככה תוכלו לשפר שכן וכן סיכויי התברגות במקום עבודה נחשק.

כמה מילות סיכום על קורסי ה-SEO השונים

לסיכום, קורס קידום אתרים בגוגל הוא כמעט בגדר חובה לכל מי שרוצים לשפר את כישורי השיווק הדיגיטלי שלהם. זהו קורס תיאורטי ומעשי אשר מספק את הידע, הכישורים והמיומנויות הנדרשות עבור קידום אורגני, כמו גם ממומן. בין אם תתמקדו בלמידת תחום של שיווק ממומן בגוגל או אורגני, תכני הקורסים האלו כוללים את היסודות של קידום אתרים, טכניקות קידום אתרים, ניתוח אינטרנט, שיווק תוכן, קידום אתרים לוקאלי ועוד. בסופו של דבר, אתם יכולים להיות משווקים מתחילים או מנוסים, בעלי עסקים או בעלי אתרי מכירות מקוונות. ככה או ככה, קורס קידום אתרים יעניק לכם יתרון תחרותי אדיר על פני אנשים אחרים בתחום שלכם.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!