קורס דאטה אנליסט אונליין

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

מנתח נתונים הוא איש מקצוע שמנתח כמויות גדולות של נתונים כדי למצוא דפוסים ומגמות. לעתים קרובות מוטלת על מנתחי נתונים גםאפשר למצוא לא מעט קורסים בתחום ההייטק שאינם דורשים כל ניסיון קודם בתחום, ביניהם גם קורס דאטה אנליסט אונליין המשימה להבין את המשמעות של הנתונים שהם מוצאים. מנתחי הנתונים משתמשים בשיטות כמותיות כדי לנתח נתונים, ולאחר מכן ליצור דוחות או מצגות בהתאם לניתוח שהם ביצעו והמסקנות שהם העלו מהתהליך. הדוחות הללו עשויים לכלול תרשימים וגרפים הממחישים את ממצאיהם, וכן גם המלצות על שינויים שכדאי לבצע על סמך הניתוח שהם ערכו.

בכדי לבצע את תהליך ניתוח הנתונים בצורה הטובה ביותר, על איש המקצוע לדעת כיצד לעשות זאת בצורה נכונה ובאילו ידע וכלים להשתמש. את הידע הנרחב בתחום אפשר לרכוש באמצעות קורס דאטה אנליסט אונליין, עליו נרחיב בשורות הבאות.

קורס דאטה אנליסט – קורס מנתח נתונים

מנתחי נתונים מוכרים גם בשם Data Analyst, כיוון שמהות תפקידם היא לנתח נתוני מידע שונים ומגוונים הנמצאים בחברות וארגונים. מנתחי הנתונים יכולים לעבוד במגוון תעשיות ותחומים כמו פיננסי, הייטק, לוגיסטיקה, מסחרי, בריאותי/רפואי ועוד תחומים רבים אחרים.

קורס דאטה אנליסט מעניק לתלמידים את כל הידע שהם צריכים כדי להפוך להיות מנתחי נתונים מקצועיים. הקורס מקיף מגוון נושאים החל מהיסודות של מסדי נתונים ותכנות, ועד מיומנויות מתקדמות יותר של ניתוח סטטיסטי, הדמיית נתונים וכו'.

במהלך הקורס נלמדים נושאים שונים הקשורים לתחום הנתונים והמידע כמו מסדי נתונים, שאילתות SQL, תכנות Python, ניתוח סטטיסטי, ניתוח נתונים חקרני, ניתוח סדרות זמן וחיזוי עם מודלים, הדמיות ועוד נושאים רבים אחרים. הקורס מיועד לאנשים שרוצים לקחת את הקריירה שלהם כמנתח נתונים לשלב הבא. הוא מלמד את  התלמידים כיצד להשתמש בטכניקות וכלים מתקדמים שיעזרו להם להפוך למומחים בתחום הניתוח.

מהות תפקידו של האנליסט המוסמך

מנתח נתונים הוא מישהו שאוסף, מנתח ומפרש נתונים ומידע, ולכן אדם בעל תפקיד כזה מוכר גם בשם אנליסט. מנתחי נתונים מועסקים לעתים קרובות על ידי חברות שונות כדי שיוכלו לקבל החלטות עסקיות מושכלות, בהתבסס על הנתונים והמידע שנמצא אצלם.

תפקידו של מנתח נתונים הוא לנתח את הנתונים העומדים לרשותו ולהסיק מהם מסקנות לייעול ושיפור החברה/ארגון. התפקיד יכול לכלול הסתכלות על דפוסים שקיימים במידע או השוואת תוצאות של סקרים שונים. ייתכן שאנליסטים גם יצטרכו לבצע ניתוח סטטיסטי על המידע שהם אספו, זאת בכדי לזהות מגמות או לספק תובנות אחרות לגבי המשמעות של זה עבור העסק המעסיק אותם. ברוב המקרים מנתח נתונים יעבוד כחלק מצוות עם אנליסטים אחרים ממחלקות אחרות.

כיוון שתפקיד האנליסט הוא לבצע אנליזה מושכלת לאוסף של נתונים, ניתן למצוא אנליסטים המועסקים במגוון תפקידים כמו אנליסט פיננסי המומחה בניתוח שווקים פיננסיים, אנליסט מתחום הפסיכולוגיה המתמחה בשיטות מחקר, וכן גם אנליסט בתחום מדעי המחשב שהינו מתכנת המנתח תוכנות והתנהגות של מחשבים כדי לשפר את ביצועי המערכות.

מהם תנאי הקבלה ללימודי דאטה אנליסט?

הכישורים הדרושים לתפקיד של מנתח נתונים משתנים בהתאם לתעשייה בה אנליסטים מועסקים, אך כוללים בדרך כלל הבנה בסטטיסטיקה, מתודולוגיית מחקר, כישורי תכנות מחשבים וכישורי תקשורת ברמה גבוהה. בכדי להתאים לתפקיד הניתוח, האנליסטים צריכים להיות בעלי כישורים אנליטיים חזקים, כישורי תקשורת טובים ועין חדה גם לפרטים הקטנים ביותר.

לארגונים רבים חשוב שיהיה מישהו שיכול לזהות דפוסים בקבוצות גדולות של נתונים, כי זה יכול לעזור להם לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי הפעילות העסקית שלהם או החלטות מדיניות המשפיעות על הארגון שלהם.

לכן לרוב תנאי הקבלה הרלוונטיים ללימודי דאטה אנליסט יכללו 12 שנות לימוד, בגרות מלאה, ידע רחב בשפה האנגלית וכן כישורים מקצועיים נוספים הקשורים לתקשורת בינאישית, עבודה בצוות וכו'. כיום אפשר למצוא לא מעט קורסים בתחום ההייטק שאינם דורשים כל ניסיון קודם בתחום, ביניהם גם קורס דאטה אנליסט אונליין, המאפשר לחסרי ניסיון בתחום ניתוח הנתונים להיכנס לתפקיד מאתגר ומרתק.

לימודי הייטק לחסרי ניסיון – יש דבר כזה?

אם בעבר כדי להשתלב בעולם ההייטק היה צריך לעבור הכשרה מקצועית מקיפה כמו תואר במדעי המחשב, לימודי הנדסת תוכנה וכו'בין קורסי ההייטק המקוונים אפשר למצוא גם קורס דאטה אנליסט אונליין המכשיר תלמידים לתפקיד של אנליסטים מוסמכים כיום מדובר על תחום לימוד נגיש ואפשרי גם עבור אלו שלא עברו הכשרה אקדמאית בתחום, והם אינם מחזיקים בכל ידע והכשרה קודמת. ניתן למצוא היום קורסי הייטק שמתאימים גם למי שלא רכש ניסיון קודם בתחום, כמו גם אנשים שרוצים לעשות הסבת מקצוע או להיכנס לתחום האנליטי.

כך אפשר למצוא גם קורס דאטה אנליסט שמתאים לתלמידים ללא ניסיון קודם בניתוח נתונים, מתוך שאיפה שהם ילמדו את התחום בצורה כמה שיותר מקיפה ויצליחו להשתלב במגוון תפקידים ומקומות עבודה. נוסף לכך, לימודי ההייטק מאפשרים לתלמידים להתחיל ללמוד תחומי לימוד שונים גם באמצעות לימודים מקוונים דרך המחשב, ומבלי להגיע לכיתה ולמפגשים פיזיים עם המורה/מרצה במכללה.

קורס דאטה אנליסט אונליין – מה היתרונות של קורס מקוון?

המקצוע של מנתחי נתונים הוא מבוקש מאוד. למעשה, מדובר על ביקוש שרק הולך ועולה ככל שעסקים ממשיכים לאסוף נתונים נוספים. כאמור, בין קורסי ההייטק המקוונים אפשר למצוא גם קורס דאטה אנליסט אונליין המכשיר תלמידים לתפקיד של אנליסטים מוסמכים באמצעות לימודים מקוונים.

קורס מקוון הוא דרך מצוינת ללמוד מיומנויות חדשות, לגלות עוד על נושא מסוים ולקבל עצות ממומחים בתחום. זו גם הזדמנות ללמוד בקצב ובזמן שנוח לכל אחד, מבלי הטרחה של הגעה פיזית ללימודים הנמצאים בעיר אחרת. מתכונת של לימודים אונליין מומלצת במיוחד עבור אלו עם לוח זמנים עמוס, או כאשר רוצים להצליח להתמיד בעבודה היומיומית ולהתפנות ללימודים מקצועיים בשעות הפנאי.

בנוסף, קורסים מקוונים זמינים ללמידה בכל מקום ובכל זמן, כל עוד שקיים מכשיר דיגיטלי מתאים לכך וכן חיבור לרשת האינטרנט.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!