קורס בניית אתרים אונליין

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

קורס בניית אתרים אונלייןרשת האינטרנט היא עולם שאין לו סוף, מיליונים על מיליונים של אתרים יוצרים רשת עצומה בגודלה. אתרי האינטרנט הם בכל התחומים, החל מאספקת מידע, חדשות, בידור, משחקים, היכרויות, פנאי, תרבות, צפיה בסרטים, רשתות חברתיות, אתרי מכירה COMERCE-E ועוד ועוד. השפע וההיצע הם אדירים.

הסיבה לגל העצום הזה היא העובדה כי אתרי האינטרנט הם כלי שיווקי ראשון במעלה. למעשה, הם מהווים את כרטיס הביקור והפנים של העסק. לצורה, לתוכן, לעיצוב ואופן החוויתי שמציג האתר למשתמש השפעה רבה על התדמית הנתפסת של החברה או העסק שמאחוריו. יתרה מכך, כדי לבלוט בין הים העצום של אתרים דומים או מתחרים לך, על אתר האינטרנט שלך להיות בעל מאפיינים מיוחדים, המותאמים למנוע החיפוש.

כיום אתר אינטרנט לא יכול להיות רק יפה. הוא חייב להכיל תוכן ולהתעדכן כל הזמן. על התוכן להיות עשיר ואמין, שימושי ומדויק עבור המחפשים. הוא חייב למשוך פנימה את הגולש וגם להשאיר אותו בפנים כמה שיותר זמן. הוא אמור להיות אינטואיטיבי ולספק חווית גלישה נעימה ויעילה ובעיקר לגרות את העין עם תמונות, סרטים ותכנים מסחריים. כל אלו מביאים לכך שבנית אתר אינטרנט היא שילוב של מדע ותכנון מדויקים לצד אומנות ויצירתיות. קורס בניית אתרים אונליין- יקנה לכם את האפשרות להצליח בשילוב המעניין הזה.

קורס בנית אתרים אונליין

בונה האתר הוא האחראי על הצלחת האתר, הן מבחינת הנראות שלו והן מבחינת הדירוג או העמידה בקריטריונים הגבוהים שמצופה על ידי המשתמשים ובמידה לא פחותה על ידי האלגוריתמים של מנועי החיפוש. לפיכך, מי שאמון על בנית האתר חייב להיות בעל מיומנויות רבות ובעל שליטה הן בתחום העיצוב, הן בעל ידע בתכנות, ידע בסט כלים ופלטפורמות מגוונות, הבנה בתוכן, בשיווק, מחקר ועוד. קורס בניית אתרים אונליין מנסה לאגד את כל היכולות והמיומנויות הללו לכדי קורס אחד, כדי להוציא בוגרים שיבנו את האתרים הגדולים הבאים.

שיטות של בנית אתרים

קורס בניית אתרים אונליין, יכול לעסוק ב-2 זוויות שונות שהן בעצם 2 שיטות של בניית אתרים. הראשון הוא בנית אתרים באמצעות תכנות וכתיבת קוד והשנייה היא באמצעות שימוש בכלים מובנים, שמהווים את הפלטפורמה עליה נבנה האתר ודרכה נוצק התוכן.

כאמור, ניתן לבנות את האתרים באמצעות שפות ייעודיות הקשורות לבנית אתרים והקורס מלמד את השפות ואת כתיבת הקוד והתכנות דרכן.  יש כמה שפות מרכזיות כמו HTML CSS ו- JAVA SCRIPT אבל קורס בניית אתרים אונליין איכותי, ישלב בין כולם. שיטה זו מכשירה בונה אתרים שהוא full stack דהיינו יודע לעבוד הן על צד הלקוח וחווית המשתמש שלו, דרך השפות שהזכרנו לעיל והן על צד השרת עם שפות כמו SQL ן-PHP ואחרות.  

השיטה השנייה היא באמצעות למידה של פלטפורמות לניהול תוכן ובניה קיימות, דוגמת אלמנטור וורדפרס.  שיטה זו היא יותר נפוצה משום שהיא נחשבת לקלה יותר ללמידה ויישום והיא הרבה יותר אינטואיטיבית. גם כאלו שלא יודעים לתכנת כלל, יכולים ללמוד אותה ולהגיע להישגים ולהשתלב בתעשייה. 

מה לומדים במהלך קורס בנית אתרים אונליין

קורס בניית אתרים אונליין מכיל חומר רב והלומדים בו רוכשים ידע נרחב במספר עולמות. עליהם ללמוד כיצד להקים אתר, לבנות אותו, לעצב, ליצוק לתוכו תוכן ועוד ועוד. לא זו בלבד אלא שעל הלומדים לרכוש ידע כדי שיוכלו לאפיין אתרים, להעביר את הרצונות, המטרות והמחשבות של הלקוח לכדי מימוש באתר הסופי, להבין איך נכון לחלק וליצר עץ אתר נכון, איך לעצב אותו בצורה נכונה, שובת עיין וכזו שתשלב עם השפה המיתוגית של הלקוח  וכן לדאוג כי הוא יהיה יציב, מהיר ולדאוג לאחזקתו ולשדרוגו כל העת. 

מכיוון שאומנם קיימים תקנים וסטנדרטים בינלאומיים בתחום וגם הפלטפורמות הטכנולוגיות השונות ידועות פחות או יותר הרי שלמידה תאורטית היא טובה ויפה אבל לא מעבר. חלק נכבד מכל קורס בניית אתרים אונליין חייב להיות עם רגל מעשית. תרגול והתנסות הן הבסיס להצלחה בתחום. שלא לדבר על העובדה שבסוף הקורס ניתן לצאת עם תיק עבודות עשיר שיסייע בקבלה לעבודה. 

ללמוד מרחוק

כיום ניתן ללמוד בניית אתרים ב-3 אופנים: למידה בכיתה. יש כמובן יתרון גדול בלימוד פיזי, בכל הקשור למחויבות, נגישות למרצים וכד' אבל גם הרבה חסרונות בדמות היות הקורסים יקרים הרבה יותר , גמישים פחות, ודורשים מאמץ ניכר מהתלמידים בכל הקשור להגעה למקום הלימוד. ניתן גם ללמוד באמצעות שיעורים מוקלטים הנמצאים באינטרנט. שיטה זו אומנם מאפשרת לכל אחד ללמוד בקצב שלו אבל גם חסרה מאוד את האינטראקציה עם המרצים והיעזרות בהם בעת הצורך.

השיטה שהיא כנראה המועדפת ביותר היא שילוב באמצעות קורס בניית אתרים אונליין.  הלמידה היא מרחוק, בצורה נוחה וחסכונית אבל עדיין נשמר רצף לימודי, תחושה של ביחד וקבוצה והמרצים נגישים גם בזמן השיעור וגם בשעות שלאחר נכן באמצעות פלטפורמות שונות. כמובן, שנכון לכל אחד לבחור את האופציות הנוחות לו, בלי לוותר על רמת ואיכות הקורס.

להתעמק ולהעשיר ידע

אם זאת, האמת חייבת להיאמר. קורס בניית אתרים אונליין מספק בסיס טוב מאוד להשתלבות בתעשייה (בחברות מתמחות או על ידי פתיחת עסק עצמאי) אבל זה עדיין בסיס. בעולם האינטרנטי המהיר והדינמי, חייבים ללמוד עוד ועוד ולהעמיק בידע, הן על ידי קורסים נוספים שיש לקחת או על ידי לימוד עצמי. 

כזה הוא למשל תחום קידום האתרים הן הממומן והן האורגני, תחום הרכישות באינטרנט (אי קומרס), ידע והבנה בתחום התוכן, עיצוב אתרים ברמה גבוהה, הכרת כלים בתחום התוכנה והעיצוב הגרפי, בנית אתרים רספונסיבית, המתאימים להצגה איכותית במסכים שונים ועוד ועוד.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!