כמה עולה קורס קידום אתרים, ומה כולל?

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

אם השאלה היא כמה עולה קורס קידום אתרים, התשובה תשתנה בהתאם לסילבוס ועל פי מקצועיות המרצים, ניסיון ומוניטין מסגרת הלימוד ועוד. באופן כללי, מחיר קורס קידום אתרים אורגני עשוי לנוע בין הטווחים של אלפי שקלים בודדים, אם כי המחירים משתנים בין המסגרות השונות בארץ ובעולם.

לפני הכול, כמה עולה קורס קידום SEO?

באופן כללי, ומבלי להתייחס לסוגי מסגרות לימוד ספציפיות ושיטות לימוד, מחירי הקורסים עשויים לנוע בין כ-3,000 – 18,000 ₪. זהו הטווח הכללי של מחיר קורס קידום אתרים, כאשר רוב המסגרות מעבירות קורסים במחירים אשר נופלים איפשהו באמצע הטווח הנ"ל. בתוך כך, ראוי לציין כי מחירי קורסי SEO משתנים בהתאם למספר היבטים וגורמים, כולל אלו לפניכם:

  • רמת הקורס: קורסים בסיסיים אשר מתמקדים ב-SEO בלבד, תמיד פחות יקרים מקורסים מתקדמים אשר כוללים גם PPC, שיווק ברשתות החברתיות ועוד.
  • אורך הקורס: קורסים אורכים בד"כ כ-150 – 180 שעות לימוד.
  • פורמט הקורס: קורסי אונליין נוטים להיות פחות יקרים מאשר אלו הפרונטליים.
  • מוניטין המכללה: בין אם מדובר במכללת אונליין או פיזית, מוסדות לימוד עם מוניטין חזק יותר נוטים לגבות מחירים בהתאם.
  • המרצים: במקרים בהם מכללה מסוימת מעסיקה מרצים ידועים בתחום, מחירי הקורסים יהיו גבוהים בהתאם.

קורס קידום אתרים מחירים מומלצים וסקר שוק

אם אתם שואלים לגבי קורס קידום אתרים מחירים מומלצים, אז השאלה צריכה להיות אחרת, והיא: עד כמה השקעתם בסקר השוק המקדים להרשמה לקורס? בפועל, המחירים מאוד משתנים בין מוסדות הלימוד השונים. זו הסיבה לכך שכל כך חשוב לערוך איזשהו סקר שוק מקדים, טרם נרשמים למכללה כזאת או אחרת. בין אם אתם מעוניינים להירשם למכללת אונליין או למכללה פיזית, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את הנושא של ותק מוסד הלימוד שבו אתם מתעניינים. באופן טבעי, מוסדות לימוד ותיקים יותר בד"כ יחזיקו במוניטין יותר חזק בתעשייה.

כמו כן, כדאי שסקר השוק שלכם יכלול את השאלות הבאות:

  • מהי תוכנית הלימודים של הקורס?
  • במקרה של מכללה פיזית אשר מעבירה שיעורים פרונטליים, האם ישנם שיעורים מוקלטים שיכולים להוות לכם לעזר בבית?
  • האם ישנם תנאי קבלה לקורס?
  • מהן אפשרויות ההתמקצעות לאחר הקורס, והאם המכללה מסייעת במציאת עבודה בתחום?

האם המכללה כוללת גם פרקטיקה בסילבוס שלה?

בסופו של דבר, הלמידה של SEO מהווה תהליך מתמשך, שדורש ידע תיאורטי בכמויות לא קטנות, אבל חשוב מכך – ניסיון מעשי. התנסות מעשית היא בסיסית, חיונית וקריטית כדי לרכוש את הכישורים הדרושים על מנת להצליח בתחום זה. לכן, כאשר אתם מבררים לגבי קורס קידום אתרים מחירים מומלצים, חשוב גם לברר האם הקורס כולל פרקטיקה של הלכה למעשה. חשוב לדעת כי ישנם כמה יתרונות חשובים בהתנסות מעשית בקורס SEO כמו הבאים:

  • הפרקטיקה בפועל מאפשרת ליישם את הידע התיאורטי שנלמד.
  • התנסות מעשית מאפשרת לפתח כישורי מחקר מילות מפתח, כתיבה אופטימלית למנועי חיפוש, שיפור מבנה האתר ועוד.
  • פרקטיקה בפועל מאפשרת לסיים את הקורס עם תיק עבודות שיסייע לכם למצוא עבודה ראשונה בתחום ה-SEO
  • התנסות מעשית הלכה למעשה מאפשרת ליצור היכרות עם כלים מקצועיים, ועם תהליכי עבודה בתחום זה.

יש לציין, ישנן מספר דרכים שבאמצעותן תוכלו להתנסות מעשית בקורס SEO. אחת הדרכים היא דרך פרויקטים אישיים. פרויקטים אישיים מאפשרים לתלמידים לעבוד על פרויקטים אמיתיים וכן ליישם את הידע והכישורים שלמדו במהלך הקורס. עם זאת, בתעשיית ה-SEO קיימת דרך נוספת להתנסות מעשית, וזו דרך התמחות. בדרך זו, תוכלו לעבוד עם מומחה SEO במשך תקופה של זמן, ולקבל הדרכה מקצועית. דרך זו יותר נפוצה בחו"ל, אך קיימת גם בישראל.

באילו מקרים מחירי קורסי SEO יהיו גבוהים יותר?

לברר לגבי קורס קידום אתרים מחירים זה דבר אחד, כאשר דבר שני וחשוב לא פחות הוא – בחירת מסלול הלימוד הנכון. לא פעם, אנשים מתפתים לשלם מחירים גבוהים על קורסים שונים מבלי להבין לעומק עד כמה המידע שמציעים אותם קורסים אכן נדרש או פחות נדרש להם. בהקשר הזה של הדברים, מחיר קורס קידום אתרים יהיה יותר גבוה ב-2 המקרים הבאים:

  • כאשר סילבוס הקורס יכלול לימוד PPC ושיווק ממומן במנועי החיפוש.
  • כאשר סילבוס הקורס יכלול שיווק ממומן ברשתות החברתיות.

האם אתם מעוניינים להעמיק בתחום של PPC ושיווק ממומן? אם התשובה היא לא, אז הקפידו להירשם לקורסים הרלוונטיים לכם ביותר. כך תוכלו לא רק לדייק את מסלול הלימוד, אלא גם לדייק את עצמכם מבחינה תקציבית.

לסיכום, ייעוץ לימודים לפני קורס SEO – המלצת חובה

לאחר שהבנו כמה עולה קורס קידום אתרים באופן כללי, חשוב לדבר על כך שחלק ממסגרות הלימוד מציעות גם ייעוץ לימודים. ליתר דיוק, חלק ממסגרות הלימוד מציעות ייעוץ לימודים ללא התחייבות. בימינו הטכנו-דיגיטליים, עשוי להיות מורכב למצוא את מסלול הלימודים הנכון. יש כל כך הרבה אופציות, עד שלפעמים אנשים מוצאים את עצמם פשוט מבולבלים מהיצע הקורסים הגדול בשוק. לכן, ייעוץ לימודים יכול לעשות סדר בבלגן ולכוון אתכם לקורס הנכון לכם.

כאשר מדובר על ייעוץ לימודים ללא התחייבות, הכוונה היא שאינכם צריכים להירשם לקורס כזה או אחר בכדי להיות זכאים לקבל ייעוץ לימודים. יש לציין, חלק ממסגרות הלימוד מציעות את הייעוץ פרונטלי, בעוד שאחרות מספקות אותו בצורה מקוונת. כמו כן, תמיד אפשר גם לנסות להתקשר למכללות שונות ולשוחח עם נציגי שירות. במקסימום, אם הגעתם למקום הלא נכון, יפנו אתכם לגורמים הרלוונטיים. נותרתם עם סוגיות באוויר ללא מענה? צרו קשר כעת עם צוות gohitech למידע נוסף על קורסי שיווק ו-SEO מכל הסוגים.

 

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!