קורס פיתוח תוכנה

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

קורס פיתוח תוכנה – רוצים להשתלב בעולם ההייטק? הכירו את הקורסים האיכותיים שיעזרו לכם לעשות זאת!

קורס פיתוח תוכנהחושבים להשתלב בעולם ההייטק? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר על קורס פיתוח תוכנה, לרבות היכרות עם כלל הקורסים הקיימים, נגיעה בטיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון, שלבי הבחינה שתידרשו לעבור בכדי להתחיל בלימודים ועוד. עולם ההייטק מושך בשנים האחרונות צעירים רבים. ההייטק הישראלי נחשב לאחד מהמובילים בעולם ולכן הביקוש לעובדי הייטק בגבולות המדינה גדול. רוצים להשתלב אך לא יודעים מאיפה להתחיל? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם.

 

אתם כבר לא חייבים תואר במדעי המחשב או הנדסת תוכנה – הכירו את דרישות ענף ההייטק מכלל עובדיו

ראשית, חשוב לדעת כי בניגוד למקובל לחשוב, ניתן להשתלב בהייטק גם ללא תואר במדעי המחשב או בהנדסת תוכנה. אנשים רבים בטוחים כי הדרך הבלעדית שלהם להשתלב בענף ההיטק הישראלי היא להשלים לימודים ארוכים של כ 4 שנים הכוללים הכשרה למדעי המחשב או הנדסה. על כן חשוב להדגיש כי ענף ההייטק נחשב לפתוח וגמיש במיוחד. ישנם בעלי תארים רבים שלא יתקבלו לעבודות בעוד אחריןם ללא תארים כלל יתקבלו בזרועות פתוחות. הענף לא בודק את הידע התיאורתי של מועמדיו אלא מתמקד בידע הפרקטי, ולא תמיד חשוב מאיפה הוא הגיע. ישנם עובדי הייטק רבים ששאבו את כל ידיעותיהם מהרשת, אחרים בחרו לעשות קורסים קצרים וישנם כמובן גם כאלה שהשלימו שנים ארוכות של לימודים במוסדות אקדמיים.

כיום יש מגוון רחב של קורסים – איך תדעו לבחור נכון?

אז חשוב להבהיר – אחת הדרכים הטובות והמהירות ביותר להשתלב בעולם ההייטק היא בעזרת קורסים מקצועיים. כיום יש לא מעט קורסים מקצועיים המכשירים רבים לעבודה בשוק ההייטק הישראלי. איך תדעו לבחור נכון את הקורס המתאים ביותר עבורכם? בשורות הבאות נגע בכמה צעדים פשוטים שיעזרו לכם למקד את מאמצי החיפוש ולאתר את הקורס המדוייק והמותאם עבורכם. אך קודם לכן, חשוב להדגיש כי לא כל הקורסים הקיימים כיום הם קורסים איכותיים ומקצועיים. היעדר פיקוח על כל עולם הקורסים מאפשר לרבים לשחרר קורסים מפוקפקים שרמת יעילותם נמוכה. לכן, אל לכם לבחור באופן שרירותי כל קורס שקפץ ברשת או שקראתם מספר המלצות בודדות אודותיו. בחירה נכונה יכולה לאפשר לכם לפתח קריירה מקצועית בענף בעוד בחירה לא נכונה תגרום לכם להתקשות להתקדם.

 

בחירת קורס במספר צעדים פשוטים – כך תצליחו לבחור את הקורס האיכותי והמקצועי ביותר

איך בוחרים נכון את הקורס הטוב ביותר? ראשית, חשוב להתמקד. כיום יש מגוון רחב של קורסים שונים בתחומים שונים שמאפשרים לכם נתיב כניסה לעולם ההייטק. יש תפקידי פיתוח רבים השונים זה מזה בתכלית, ולכן חשוב מאוד להתחיל בשלב המיקוד. איך תדעו איזה תפקיד פיתוח הכי מעניין אתכם? חשוב לערוך סקר קצר להיכרות עם כל תפקידי הפיתוח השכיחים ביותר כיום. לאחר שתכירו את תפקידי הפיתוח המרכזיים, תוכלו לערוך סקירה מלאה אודותיהם. במהלך הסקירה חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות העבודה המעשית, לשמוע את דעתם של עובדים בתחום, לבחון את רמות הביקוש לתפקידים השונים ולערוך רשימה מסודרת של התפקידים המועדפים עליכם.

 

עבודות הפיתוח השכיחות ביותר כיום הן:

  • ג'אווה.
  • לינוקס.
  • פיתוח ל NET.
  • פיתוח למיביליי.
  • פיתוח ממשק משתמש.
  • פיתוח מערכות מידע.

לאחר שהכרתם את עבודות הפיתוח השכיחות ביותר וסימנתן את המועדפות עליכם, חשוב לבחון את הקורסים הקיימים לכל משרה. כפי שציינו מעלה, כיום יש לא מעט קורסים שונים ברשת. לא כל הקורסים מקצועיים ומעניקים ללומדים ערך אמיתי שיעזור להם להשתלב בעולם ההייטק. רוצים להשתלב? קיימת חשיבות רבה לבחור נכון את הקורס הטוב והמקצועי ביותר.

קראו עוד: איך למצוא עבודה מבטיחה בהייטק

התמקדו לתחומי העניין שלכם

איך עושים את זה? בתור התחלה חשוב למקד את רשימת הפיתוחים המועדפים עליכם. הצלחתם למקד למספר מצומצם של תחומים שמעניינים אתכם? כעת חשוב לבחון את כל הקורסים הקיימים בתחומי העניין שלכם. חשוב לערוך רשימה של כל הקורסים הקיימים במטרה לערוך בדיקה יסודית אודותיהם. ברשתן תוכלו למצוא כמות גדולה של קורסים בכל תחום. יש בידכם רשימה הכוללת מספר קורסים לכל תחומי העניין שבחרתם? כעת חשוב לבחון את הקורסים ברשימה.

 

בחרו את הקורסים הארוכים ביותר!

בשלב הראשון חשוב לבחון את כמות שעות לימוד יש בכל קורס. סמנו את הקורסים שכוללים את סך שעות הלימוד ברבות ביותר. שעות לימוד רבות מעידות על קורס עשיר ומגוון (אך לא בהכרח). כדאי לוותר על הקורסים שכוללים מספר שעות לימוד מצומצמות. בשלב השני, חשוב לקרוא כמה שיותר ברשת אודות הקורסים שנשארו ברשימה שלכם. חשוב לחפש כמה שיותר חוות דעת חיוביות אודות הקורסים. שימו לב! כדיא להימנע מקריאת חוות דעת אודות הקורסים באתר הקורסים עצמם. חוות הדעת המובילות שם מגמתיות ומבליטות את הצדדים הטובים בלבד. חשוב להקדיש זמן לקריאת חוות דעת ללא על אינטרס. סמנו את הקורסים שקיבלו את חוות הדעת החיוביות ביותר.

 

בחנו מקרוב את הסילבוס של הקורס – חשוב לוודא שהוא כולל עבודות מעשיות!

בשלב הבא, לאחר שערכתם מספר פעולות סינון והשאתם ברשימה את הקורסים הארוכים והמומלצים ביותר, חשוב לצלול לסילבוס הקורס. כיום ניתן לקבל סילבוס מסודר לכל קורס רציני שמכבד את עצמו. בקשו לראות סילבוס של קורס פיתוח תוכנה. חשוב לבחון את הסילבוס היטב ולוודא כי הקורס כולל גם עבודה מעשית. כיום יש לא מעט קורסים שכוללים לימודים תאורתיים ללא עבודה מעשית כמעט בכלל. קורסים אלה יעשירו את ידיעותיכם, אך יקשו עליכם להתקבל למשרות הייטק בתחום. לכן, קיימת חשיבות רבה לוודא כי הקורסים הנבחרים שלכם כוללים שעות למידה מעשית הכוללת הכנת עבודות גמר ועוד שלל תכנים מעשיים. השאירו ברשימה שלכם אך ורק את הקורסים שכוללים תכנים מעשיים, וכמה שיותר.

ערכו השוואת מחירים בין הקורסים המובילים

לאחר מספר שלבי סינון הרשימה שלכם כוללת קורסים ארוכים, עשירים בתוכן, מומלצים וכאלה הכוללים שעות לימוד מעשיות רבות – כל שנותר לכם הוא לערוך השוואת מחירים. צרו קשר עם כלל הגופים המציעים את הקורסים השונים במטרה לקבל הצעת מחיר. ערכו השוואה בין כלל הצעות המחיר ובחרו את הקורס המתאים ביותר עבורכם. נקודה נוספת שחשוב לברר היא ימי ושעות הלימוד. ישנם קורסים רבים שמותאמים לשגרת עבודה וישנם אחרים הפועלים דווקא בשעות הבוקר, צהריים. לכן, חשוב לוודא זאת טרם בחירת הקורס כך שאתם אתם מתכננים לעבוד במהלך לימודי הקורס שלכם, שעות העבודה והלימודים לא יהיו חופפות.

קראו עוד: עבודה בהייטק ללא תואר

רוצים הבטחת עבודה? כיום יש לא מעט קורסים המבטיחים לתלמידים שלהם עבודה מיד עם סיום הקורס בהצלחה

דגש חשוב שאתם חייבים להכיר – כיום יש לא מעט אפשרויות של קורס פיתוח תוכנה הכולל הבטחת עבודה. מקומות רבים מציעים לכלל התלמידים שלהם הבטחת עבודה בתמורה להתחייבות מסויימת. רוצים להיות בטוחים שתוכלו להתחיל לעבוד בתחום? בחרו מקומות המבטיחים עבודה. חשוב לשים לב לתנאים הכלולים בהבטחת העבודה. ישנם מקומות המחייבים את כלל התלמידים לעבוד איתם למשך תקופות זמן ארוכות. לא נבהלים? חשוב לזכור לבדוק את גובה השכר במהלך כל תקופת ההתחייבות לעבודה.

בחירה נכונה של קורס איכותי תבטיח לכם דרך השתלבות מצויינת לעולם ההייטק. זכרו, כיום חברות הייטק אינן מחפשות תעודות מרשימות אלא יכולות מעשיות. אתם לא חייבים להיות בוגרי תואר במדעי המחשב או בהנדסת תוכנה בשביל להשתלב בעבודות רבות בעולם ההייטק. בחרו נכון את הקורס הטוב ביותר עבורכם והתחילו לעבוד באחד התחומים החזקים ביותר במשק הישראלי.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!