קורס בודקי תוכנה

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

קורס בודקי תוכנהתוכנות סובבות אותנו בכל תחום בחיים. בבנקים, בחינוך, בקניות באתרים, באמצעות הטלפון החכם, בתרבות ובנאי שלנו ובעוד כל כך הרבה תחומים ואופנים. תוכנות שלא יספקו אותנו כמובטח או שיערימו עלינו קשיים – נזנח אותם.

רבים מהתוכנות הללו מפותחות על ידי חברות מעולם ההייטק. בעוד הטכנולוגיות עצמן נהפכות למורכבות יותר, הרי שהחברות עצמן נמצאות בסד זמנים בלתי סביר. נדרש מהם להציג כל העת חידושים ולהשתנות. ליצור עוד ועוד תוכנות. מצב זה אינו ערובה לאיכות התוכנות. מנגד, אסור לחברה להוציא מוצר שלא יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לכן נושא אבטחת האיכות, או בשמו המקצועי QA –  Quality Assurance חשוב כל כך עבור מפתחי התוכנה וחברות ההייטק. הם היו רוצים שיותר ויותר בודקי תוכנה יעברו עליה עוד טרם השיווק ויאתרו את כל התקלות והבאגים. קורס בודקי תוכנה יכשיר אתכם להיות בדיוק אנשים אלו. 

לבדוק את התוכנה לעומק

בדיקת תוכנה היא חלק חשוב ומרכזי בתהליך פיתוח התוכנה. מטרת בוגר קורס בודקי תוכנה הוא לנסות ולאתר פרצות או תקלות ולעבור על התוכנה במטרה למצוא כשלים עתידיים הן במערכות ההפעלה שלה והן בתצורה שהיא תפעל אצל הלקוח ותשפיע על חווית המשתמש שלו.  למעשה, בודק התוכנה הוא חלק מצוות הפתוח. אומנם הוא לא כותב את הקוד או התוכנה עצמה שתשווק אבל הוא עובר עליה, חוקר אותה ובמידה והוא מגלה באגים, הוא מעביר חזרה את הדרישות לתיקון לצוות הפיתוח וחוזר חלילה. לכן, על בודק תוכנה להכיר ממשקים רבים ולהיות בעל ידע רב, וללמוד על פלטפורמות וכלים טכנולוגיים מתקדמים אליהם ייחשף במסגרת קורס בודקי תוכנה.

בנוסף, בודק תוכנה מקצועי חייב להיות בעל הבנה עמוקה של דרישות הפיתוח, ראייה מערכתית רחבה, ידע נרחב בשפות, תכנות, שיטות עבודה וכלים רבים בתחום הבדיקה. ולא פחות חשוב בעל יכולות גבוהות בתחום יחסי האנוש ועבודה בצוות.  קרוס בודקי תוכנה מאפשר לרכוש את כל הכלים הללו ובוגריו יכולים להתברג בתפקידי מפתח בתחום. לתפקיד יש אחריות רבה לגבי כלל הארגון. אף חברה לא תשווק מוצר שלא עבר סדרה מקיפה של בדיקות ולכן גם מרכזיותו של התפקיד.

תוכן לימודי קורס בודקי תוכנה

קורס בדיקות תוכנה נועד להכשיר את בוגריו כבודקים מקצועיים בתחום ההיי-טק. ישנם 2 סוגי בדיקות עיקריות: בדיקות ידניות ובדיקות אוטומציה. ישנם קורסים שעוסקים רק באחת מן השיטות אבל הטובים ביותר משלבים ביניהם. קרוס בודקי תוכנה איכותי, יכלול את כל הנושאים הנדרשים אבל יהיה במהותו פרקטי. משמע לצד תאוריה רבה יהיה דגש גם על החלק המעשי. יש לכך משמעות רבה בעת מאמצי מציאת העבודה. כבוגרים טריים של קורס בודקי תוכנה עדיין אין לכם ניסיון אבל תוכלו להפגין בראיונות העבודה הבנה גבוהה וידע מעשי, שיעידו על הפוטנציאל שלכם.

לכן, חובה לבחור בקורס ששם דגש על סימולציות ותרגולים רבים, לצד מורים ומרצים העוסקים המלאכה זו בתעשייה עצמה ויודעים את הדרישות העדכניות. 

קורס פרונטלי או וקורס אונליין

כמו הרבה קורסים המכשירים לעבודה בהייטק, גם קורס בודקי תוכנה אפשר ללמוד באמצעות 3 אופנים: הראשון הוא למידה פרונטלית בכיתה. יש לכך כמה יתרונות כמובן. הלמידה הקבוצתית, המרצים והמדריכים החשופים אליך ועוד. השיטה השנייה היא באמצעות קורס אונליין ושיטה זו מתחלקת לשניים: לימודים מרחוק בלייב או לימודים משיעורים מוקלטים. גם לשיטה זו יש יתרונות: הלמידה מרחוק מאפשרת למידה נוחה והחסכונית יותר. אין צורך לבזבז זמן וכסף על נסיעות לכיתה, עמידה בפקקים, חניות וכד'. ניתן ללמוד גם בקצב שלך, מתי שאתה רוצה (במקרה של שיעורים מוקלטים)

יחד עם זאת, מי שבוחר ללמוד בשיטת הלמידה מרחוק חייב להיות בעל משמעת עצמית גבוהה. הלימודי בקרוס אינם קשים אך הם דורשים תרגול רב וכן להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. במידה ושיטה זו נוחה לכם ואתם מכירים את עצמכם היטב וחושבים שתצליחו ללמוד באמצעות למידה מרחוק- יתכן ותמצאו אותה טובה יותר עבורכם.

תנאי הקבלה של קורס בודקי תוכנה

למעשה, אין צורך ללמוד תואר בתחום בדיקת התוכנה או להשקיע בזה שנים רבות. הקורסים האיכותיים המוצעים כיום, נעים בין כמה חודשים בודדים לשנה, בעיקר על פי צפיפות ימי הלימוד והם ממוקדים ופרקטיים מאוד. המטרה היא שהבוגרים ישתלבו בעולם ההייטק ומשם ירחיבו עוד יותר את ידיעותיהם. לכן אין לקורסים אלו בקשה או דרישה לידע מוקדם מעולם ההיי-טק.

יחד עם זאת, כדי להצליח בעולם בודקי התוכנה ובמהלך הקורס, נדרשים כמה תכונות וכמה כישורים. ראשית, כדי להצליח בעולם בדיקת התוכנה חייבים להיות יצירתיים ובעלי חשיבה לוגית. לא פחות חשובים הם מידת האחריות והארגון והסדר. הריכוז חייב להיות מקסימלית ונדרשת מידה מסוימת של קפדנות. ברמת הכישורים, הרי שאין צורך כאמור בידע מוקדם אבל כן נדרש יד בסיסי באנגלית, 12 שנות לימוד וזיקה לתחום המחשבים.

מחיר קורס בודקי תוכנה

קשה מאוד להשוות בין מחירים שונים של קורסים בתחום, שכן לכל מכללה או מוסד לימוד יש את המחיר שלו, הנובע משמו, האיכות שהוא מציע ותוכנית הלימודים המשתנה. על כל תלמיד הבוחן את צעדיו לנסות ולעבור בעצמו או עם בודר קורס על תוכנית הלימודים, להתרשם ממנה ולבחור את המתאימה לו ביותר. מומלץ להיעזר גם במומחי לימודים בתחום ההייטק, כמו אלו שבאתר שלנו ולהיוועץ עימם. 

המחיר מושפע כמובן גם מאורך הקורס ומהיותו פרונטלי או לא. קורס בלימוד עמי באינטרנט יחל ב-4000 ₪. קורס חי אבל כזה שעודנו באינטרנט – יאמיר להחל מ-7000 ₪ ואילו קורס פרונטלי ארוך ומורחב יהיה גם בן 15000 ₪ ומעלה. שוב, אלו המספרים בגדול וכמובן ניתן למצוא קורסים אחרים בתצורות ובמחירים שונים.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!