קורסים אונליין הייטק

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

קורסים אונליין הייטקלימודי אונליין בתחומים שונים ובמיוחד קורסים אונליין הייטק היו קיימים ומצליחים עוד לפני שנגיף מסתורי מסין פרץ לחיינו. 2 סיבות עיקריות היו לכך. הראשונה היא הטכנולוגיה שהתפתחה ואפשרה לעשות זאת בצורה נוחה, יעילה ומעוטת תקלות וזורמת לחלוטין. זה היה נכון לשירותים מרחוק של חברות מסחריות, צ'אטים עם נציגי שירות לקוחות, משרדי ממשלה, גופים פיננסיים ועוד. מהפכה דיגיטלית שאפשרה לנו להישאר בסביבה שלנו ועדיין להרגיש מחוברים לעולם. 

הסיבה השנייה הייתה גל הולך ונטמע אצל חברות מודרניות המבקש ליצור איזון בריא יותר בית בית לעבודה. ההבנה כי אין צורך להיות משועבדים פיזית לעבודה וכי ניתן לשהות יותר בבית ועדיין להגיע לתפוקה משביעת רצון ואפילו טובה יותר, הביאה חברות רבות, בייחוד מענפי הטכנולוגיה, לאפשר עבודה מרחוק. את ישיבות הצוות והחשיבה המשותפת בחלל אחד, החליפו הריבועים במחשב בתוכנות הוידאו והאונליין השונות.

ואז הגיעה הקורונה

נגיף הקורונה העביר את נושא האונליין לקדמת הבמה. יותר נכון יהיה לומר העיף קדימה. זה התחיל מהמחשבה שידרשו לימודי אונליין ומרחוק עבור תחום החינוך אבל שם זה דשדש. לעומת זאת, חברות, מכל הקשת העסקית הרימו את הכפפה ולא הסתכלו עוד לאחור. בעוד החינוך היסודי והעל יסודי לא הצליח להתמודד עם מערכות אלו, ממסגרות לימוד אחרות דווקא עשו בהן חייל. ביחוד מוסדות לימוד יצירתיים, גמישים וטכנולוגיים. למשל מוסדות לימוד שהציעו קורסים אונליין הייטק ואפשרו לעשרות אלפי תלמידים ללמוד מהבית.

יתרה מכך, העובדה כי המדינה הייתה סגורה ומוסדות לימוד שלימדו בשיטות המסורתיות היו סגורים, גרמה לשוק לימודי האונליין לפרוח. התלמידים הלכו והצטרפו. אף אחד לא רצה להמתין עד שיחלוף הנגיף המסתורי, אם בכלל. ומדוע להמתין אם אפשר להגיע לאותם תוצאות, בלי לבזבז זמן, בקלות רבה יותק, בנוחות רבה יותר ולא מעט פעמים בעלויות מופחתות.

 

לימודים אונליין הייטק מתקדמים

הטכנולוגיה מאפשרת העברת שידורים בלייב אבל היא טומנת בחובה בעיה, שהיה צורך להתגבר עליה. כיצד לרתום את כל הכיתה למידה. איך לגרום לתלמיד להרגיש חלק משמעותי מהלמידה למרות שלא יושב בכיתה פיזית. איך לגרום למרצה להיות נגיש וקשוב ולאפשר תקשורת טובה ומועילה בין המרצה לתלמידים וכן כיצד לאפשר תרגולים והתנסות מעשית בפלטפורמות החדשות?

כאן נכנסה החדשנות שהציגו מוסדות הלימוד, בייחוד בתחום לימודים אונליין הייטק. זה לא היה רק שיעורים מוקלטים או וויבנרים והרצאות חד צדדיות. אלא זה היה כאילו את ה נמצא בכיתה עצמה. מערכי שיעור חדשניים נערכו, נפתחו חדרי תרגולים גם בשעות שמחוץ ללימודים, אפליקציות משלימות אחרות מלאו חללים שהיו חסרים ועוד ועוד. חלק חשוב אחר, המורים והמרצים תרגלו עבודה ושיטות למידה שיאפשרו ליצור מונולוגים וקשב וכן להרגיש את הלך הרוח בכיתה הווירטואלית וליצור שותפות של כולם.

עולם חדש

השיטה החדשה הוכיחה עצמה. לא רק במספרים אלא באיכות וברמת שביעות הרצון. איכות הלימדה ורמת הלימד לא ירדה בכהו זה, אולי להפך. עוד ועוד לימודים אונליין הייטק בקורסים ונושאים שונים נפתחו ותלמידים המשיכו להירשם וליהנות מהם עם שביעות רצון גבוהה. ומדוע לא? הגישה ללימודים הייתה הרבה יותר טובה, בטח בתקופת הקורונה. יכולת להיות בסגר ועדיין להתקדם בחומר. והכל בנוחות, בפינה החמה והנוחה שלך.

את כל הטוב הזה, לקחו מוסדות לימודים אונליין הייטק גם לאחר מיגורה החלקי של הקורונה ופתיחת המשק. קורסי האונליין רק הלכו והתרבו. הלכו והשתכללו והציגו הטבות גבוהות יותר עבור התלמידים בהם. 

הסטודנטים חסכו את הנסיעות אל ומ- המכללות ומוסדות הלימוד, את הפקקים ואת הניסיון למצוא חניה. המערכות החדשניות שירתו אותם (למשל האפשרות לחזור ללמידה מיטיבה גם אם "חלמת" בשיעור בשל מערכת ההקלטות והאפשרות לצפות שוב ושוב), כל אחד ישב במקום הנוח לא ולא היה צריך לבזבז זמן וכסך על ההגעה והחזרה ממוסד הלימוד. זה גם פתח גמישות רבה יותר בשעות הלימוד והלו"ז, שיתאימו ליותר משתתפים. החסכון הכספי לא התבטא עבור התלמידים רק בתשלום מופחת על דלק וחניה אלא גם במחירי הקורסים עצמם שהיו לרוב נמוכים יותר, שכן לא היו צריכים להכיל בתוכם את עלויות התשתית של המוסדות, כגון כיתות, חשמל וכד'.

קורסים אונליין הייטק וקורסים היברידיים.

לצד הקורסים שהיו כולם אונליין, בשל המצב והסגרים, מיד בסיומם לא ננטש מתווה האונליין אלא הוצעה פלטפורמה חדשה: לימודים היברידיים. לימודי האונליין מעולים אבל תמיד יהיו כאלה שיתקשו בכך. שעדיין צריכים את הווייב והמסגרת של הכיתה. ובואו נודה על האמת, אנו זקוקים למשמעת עצמית חזקה כדי ללמוד רק מהאונליין. לכן חודשו הלימודים ההיברידיים. אם מעוניינים להגיע לכיתה וללמוד שם – זה אפשרי. רוצים להישאר בבית וללמוד – גם אפשרי. השיעור עצמו מתקיים בכיתה אבל עם מצלמות איכותיות ושיטות למידה מתקדמות, גם מי שנמצא בבית מפיק מהשיעור את המיטב.

לצעוד עם עולם ההייטק

קורסים אונליין הייטק הן כיום דבר מוגמר ואפילו זוכה לעידוד מצד תעשיית הייטק. הם מבינים שרמת הלימוד לא נפגעה וכשם שהם מעודדים עבודה מרחוק, לפחות בחלק מן השבוע, יש לעודד גם את הלמידה מרחוק. העובדה שלימודים באונליין מאפשרים התרחבות של המסגרות מביאה לכך שיותר קורסים נפתחים ויותר תחומי דעת מתאפשרים. נוסיף לזה את העובדה שהלימודים עצמם סובבים סביב טכנולוגיות מתקדמות, שלעיתים אפילו קל ללמוד ולממש הרבה יותר מרחוק.

כיום ניתן ללמוד קורסים במקצועות הליבה של ההייטק, כגון קורסים ללמוד שפות תכנות שונות. קורסי תכנות ברמות שונות, כולל קורסי FULLSTACK. קורסי בודקי תוכנה וקורסי רשתות שונים וכן קורסים בעולמות משלימים כמו קורס בניית ועיצוב ארים, קורסי ניהול ושיווק בעולמות ההייטק, קורסי קידום אתרים, עיצוב גרפי ועוד.

כמו בעולם הקורסים הפיזי, גם בקורסי האונליין, יש להבין היטב מראש את מהות הקורס והאם הוא מתאים עבורכם. מומחי האתר שלנו ישמחו לסייע לכם גם בעולם חדש ומסעיר זה, כולל טיפים איך להגיע ללמידה מיטבית בשיטת הלמידה מרחוק.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!