מה זה ccna?

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

כל מה שחשוב שתכירו על ההכשרה המקצועית מבית סיסקו העולמית

מה זה ccnaהכשרת ccna היא הכשרה שנועדה לאפשר לרבים לקבל לא מעט ידע חיוני למשרות בסיסיות בענף ה it. הכשרה זו מבית סיסקו העולמית מאפשרת ללא מעט אנשים ללא כל ידע מקדים או ניסיון בתחום, ליהנות מידע רב שיכול לשרת אותם במגוון רחב של משרות התחלתיות בענף ההייטק בישראל. נשמע לכם מעניין? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות הכשרת ccna, נכיר את המשרות שתוכלו לעבוד בהן לאחר סיום ההכשרה, נכיר את תנאי הסף לקבלה להכשרה וכן נכיר את המחיר שתידרשו לשלם עבור ההכשרה. אז אם גם אתן חושבים להשתלב בענף ההייטק בישראל ותחום ה it מעניין אתכם, קיימת חשיבות רבה שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נעניק לכם את כל המידע החיוני שאתם חייבים להכיר אודות ההכשרה של סיסקו לפני שאתם ממהרים להירשם למבחני הקבלה.

 

אז מה כלול בהכשרה? מספר דגשים שיעזרו לכם להכיר את ההכשרה המקצועית ccna

אז לפני שנגע בכל הדגשים הטכניים אודות הכשרת ccna מבית סיסקו העולמית, חשוב שתכירו את התחום שנלמד בהכשרה. ccna פירושו Cisco Certified Network Associate. ההכשרה מועברת בתחום הרשתות שהפך מבוקש במיוחד בשנים האחרונות. אז לפני שגם אתם בוחרים להשתלב בתחום הרשתות בהייטק הישראלי, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות אודות ההכשרה של סיסקו העולמית. בשנים האחרונות ענף ההייטק הישראלי נדרש לעובדי it רבים. בעקבות הביקוש הגדול, אנשים רבים בחרו ללמוד את התחום ולהשתלב בענף ההייטק בישראל. חשוב שתכירו את מהות התפקידים המבוקשים ביותר בתחום זה. אחד התפקידים הבולטים הוא אבטחת מידע. כיום יש מידע רב ברשת המחייב הגנה מפני תקיפות סייבר שונות, חשיפת מידע סודי ועוד. תחום אבטחת המידע כולל שימוש בלא מעט מערכות מתקדמות, הצבת תוכנות אבטחה, זיהוי ניסיונות פריצה ועוד. עובדים רבים בכל ענפי העבודה במשק בוחרים ללמוד את התחום במטרה להשתלב בענף ההייטק המוביל את שוק העבודה בישראל.

מה זה ccna: הכשרה מקצועית בתחום ה it – מתחומי ההייטק המבוקשים ביותר

ענף ההייטק מבטיח לכלל עובדיו לא מעט יתרונות משמעותיים בהשוואה לענפי העבודה השונים. בין כלל היתרונות המשמעותיים ביותר ניתן למנות את השכר הגבוה, את התנאים הטובים וכמובן את סביבת העבודה המאתגרת. בשנים האחרונות חלו שינויים רבים ברצונותיהם ובצורכיהם של מרבית עובדי המשק. אם עד לפני מספר שנים השאיפה הגדולה ביותר של העובדים הייתה למצוא מקום עבודה טוב למשך שנים ארוכות (ולעיתים עד לגיל הפרישה), כיום מרבית העובדים בוחרים לעזוב את מקום העבודה שלהם כל מספר שנים בודדות. אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך היא תחושת שחיקה ומיצוי. ענף ההייטק מבטיח לכלל העובדים בו סביבת עבודה מאתגרת ומשתנה. במקום שתידרשו להחליף את מקום העבודה שלכם, הענף ישנה עבורכם את מהות העבודה. מרבית השינויים מתרחשים בגין התפתחותה של הטכנולוגיה שמחייבת את העובדים להתאים את עצמם לעולם הטכנולוגי החדש. רוצים ליהנות מכלל היתרונות הללו? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים אודות הכשרת ccna מבית סיסקו העולמית.

קראו עוד: קורס IT – ללמוד מקצוע מבוקש מאוד

איך מתחילים את ההכשרה של ccna? כמה עולה ההכשרה? התשובות לכל השאלות שלכם

אז איך ניתן לקבל את ההכשרה שסיסקו מציעה? תחילה חשוב להקדים ולומר כי אתם לא חייבים ידע קודם או השכלה מסויימת בכדי ליהנות מההכשרה שסיסקו מציעה. מה שכן, אתם חייבים לעבור מבחן אחד בלבד שיבדוק האם אתם אכן מתאימים ללמידת הקורס. עלות המבחן היא כ 300 דולרים. כיום לא מעט משרדי הייטק בוחרים לשלוח מספר עובדים למבחן הנדרש בשביל ליהנות מההכשרה של סיסקו. במידה והעובדים עוברים את המבחן, הם יכולים ליהנות מהכשרה איכותית כמעין השתלמות מקצועית לעובדים. חשוב להדגיש כי מעבר להשתלמות מקצועית בלבד, ההכשרה מבית סיסקו יכולה להספיק למגוון רחב של משרות קיימות. כלומר, אתם יכולים להסתפק בהכשרה שסיסקו מציעה בשביל להשתלב בענף העבודה בהייטק הישראלי. עם זאת, חשוב להבהיר כי כלל מסיימי ההכשרה יוכלו להתקבל למגוון די מצומצם של משרות.

המשרות השכיחות ביותר שתוכלו להתקבל אליהן בעזרת ההכשרה המקצועית מבית סיסקו העולמית הן:

  1. מנהלי רשתות.
  2. טכנאים.
  3. נותני תמיכה טכנית.

 

חשוב להבהיר כי כיום יש עוד לא מעט קורסים מקצועיים שיוכלו להכשיר אתכם לעבודה בענף ההייטק בישראל. אנשים רבים בטוחים שבשביל להשתלב בענף העבודה המוביל בישראל הם יהיו חייבים להשלים תואר אקדמי מורכב הכולל שנים ארוכות של לימודים אינטנסיביים. לכן, קיימת חשיבות רבה להדגיש כי כיום יש לא מעט קורסים מקצועיים שיאפשרו לכם להשתלב בענף העבודה בהייטק הישראלי. לא כל הקורסים איכותיים וחשוב מאוד לדעת לבחור נכון את הקורס האיכותי והמקצועי ביותר. איך בוחרים נכון? בשורות הבאות נגע בכמה מהטיפים הפשוטים ביותר שיעזרו לכם לבחור נכון את הקורסי האיכותי ביותר בתחום שבחרתם.

 

הטיפים המעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את הקורס האיכותי והמקצועי ביותר

תחילה חשוב לבחון את הקורסים הארוכים ביותר בתחום אותו בחרתם ללמוד. ישנם קורסים קצרים הכוללים כמה חודשים בודדים של למידה, ולעומתם יש קורסים מקצועיים יותר הכוללים חודשים ארוכים של למידה אינטנסיבית. שנית, חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות הקורסים השונים. סמנו לחיוב את הקורסים שקיבלו כמה שיותר חוות דעת טובות אודות התוכן הנלמד ואופן העברתו. שלישית, חשוב לבדוק היטב את הסילבוס של הקורסים האיכותיים ביותר בענף. וודאו שהסילבוס כולל שעות ארוכות של למידה מעשית, לרבות עבודות הגשה לאורך כל שלבי הקורס ועבודת סיכום גדולה ומשמעותית. בחירה נכונה של קורס מקצועי תאפשר לכם להשתלב בתחומי העבודה המבוקשים ביותר בהייטק הישראלי.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!