ללמוד פיתוח WEB

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

פיתוח WEBאנשים רבים רוצים להשתלב בתחום ההייטק. גובה המשכורות, התנאים המפנקים ולא פחות חשוב האתגר והעניין, מושכים אליהם אנשים רבים, היכולים להשתלב בתעשייה במגוון תחומים. אחד התחומים הנחשקים ביותר הוא זה העוסק בעולם פיתוח WEB . הסיבה העיקרית היא שתחום ה-WEB הוא מהנפוצים ביותר ורק הולך וגובר. האינטרנט, הרשתות, האפליקציות וגם המובייל מבוססים על פיתוח WEB ותחום זה רק ילך ויתעצם.

מא' ועד ת'

ההתפתחות בעולם פיתוח WEB  הביאה עימה בשנים האחרונות שינויים בולטים בעולם של פיתוח התוכנה. בעבר מפתחי התוכנה היו מחולקים לשניים ואיש איש היה עוסק רק בתחומו. היה המפתח שכינויו הוא  Back End Developer והתעסק בצד השרת (אם כי הכיר בכלליות גם את צד הלקוח) והיה ה- Front End Developer שהכיר את צד השרת אבל ידע לכתוב עבור צד הלקוח. 

כמובן שחלוקה זו יצרה סרבול ובכלל בעולם ההייטק המהיר והדינמי והמתקדם, יש יתרון למי ששולט באופן מלא בכל הצדדים ולכן גם מושג חדש בעולם פיתוח WEB : מפתח Full Stack . מפתח פול סטאק שולט באופן מלא בכל תהליך הפיתוח של יישום. לא רק ברמת כתיבת הקוד של צד לקוח או צד שרת אלא גם בעולם העיצוב של האתר או האפליקציה וכלה בשלבים הסופיים של היישום או המוצר.  לצורך כך, על מפתחי פול סטאק לשלוט שליטה מלאה במגוון רחב מאוד של שפות, טכנולוגיות, פלטפורמות ומיומנויות שונות על מנת להצליח להחזיק פיתוח מוצר מא'-ת' ולהיות מסוגלים להסתכלות רחבה. קורס פיתוח WEB במסלול FULL STACK יסייע לכם לרכוש את הכלים הללו ויאפשר לכם מקצוע מבוקש מאוד עם השתכרות גבוהה ועניין בלתי פוסק בחזית הטכנולוגיה והפיתוח.

צד לקוח צד שרת

נרחיב רגע על עולם תפקיד מפתח פול סטאק. פיתוח WEB רגיל מתחלק ל-2. פיתוח צד שרת ופיתוח צד לקוח. פיתוח צד שרת עוסק באחורי הקלעים של היישום או התוכנה. התוכנה והפעולות שהמשתמש מזין, גורמים לכך שיהיה צורך לתקשר עם השרת על מנת לדלות נתונים, לקבל תשובות, להציג אותן בחזרה, לבצע פקודות, לאחסן מידע ועוד. כל אלו מתקיימים בצד השרת והן חייבות להציג מהירות ואיכות מרביים, גם אם על השרת יופעל עומס גדול. 

פיתוח צד לקוח עוסק בממשק המשתמש. דהיינו במה שהמשתמש חווה ועושה. בעצם החלק הגלוי החשוף לנו הלקוחות. למשל חיפוש, הזנת מידע, תמונות, סרטונים, מפות ועוד ועוד. גם כאן, הכל חייב להיראות ולעבוד במיטבו ובמהירות. כאמור, החברות רוצות כיום מישהו שיודע לפתח גם וגם. כך, יש יכולת לשלוט בצורה טובה יותר על זרימה נכונה ומיטבית של כלל התוכנה ולסנכרן בין כל החלקים והשלבים. לכן, קורס פיתוח WEB כיום, חייב להיות מסוגל ללמד גם וגם.

ההכשרה בקורס עצמו, כוללת את כל עולם פיתוח WEB מתחילתו ועד סופו. באמצעות שפות ומודלים כמו פייתון, JAVASCRIPT, Node.JS, PHP, MYSQL, REACT.JS, HTML, CSS ועוד ועוד, יוכשרו התלמידים לקוד ולתכנת את 2 הצדדים וליצור יישום אחד מלא.

קורס פיתוח WEB

קורס Full Stack הוא קורס שנחשב תובעני יחסית משום שהוא דורש למידה של חומר רב ובייחוד דורש תרגול רציף ותמידי. ישנם קורסים בהם ימי הלימוד פרוסים יותר ויש קורסים שהשיטה בהם היא לימוד ארוך ויומיומי. בכל אופן, מה שחשוב הוא תרגול והתנסות ושוב תרגול והתנסות. ככלל, חברות תוכנה וחברות בעולם ההייטק מוכנות לקלוט בוגרים טריים, בעיקר בשל המחסור הכבד במפתחי פול סטאק בתחום אבל הם יעדיפו בוגרים עם ניסיון. לכן, בררו האם במהלך הקורס יינתנו לכם משימות ופרויקטים, ביחוד פרויקט גמר גדול, שיכול לשמש ככרטיס הביקור שלכם אל מול המגייסים בחברות המעסיקות.

עם כבר נגענו בקבלה לעבודה, הרי שמוסדות לימוד רבים נמצאים בקשרים עם גורמים בתעשייה ומתהדרים במחלקת השמה, שמנסה לסייע לבוגרים של קורס פיתוח WEB השתלבות מהירה. כמובן שאין כאן הבטחה אבל כדאי מאוד ללמוד במסגרת מקושרת שכזו ולבחון עם בוגרי קורסים אלו, האם באמת הם השתלבו בתעשייה ועד כמה מנגנון זה סייע להם. חלק מן המוסדות לא רק מכשירים אתכם בשלב התוכנה אלא גם מדריכים אתכם כיצד לפעול ברעיונות קבלה ועוד.

בכל מוסדות הלימוד תקבלו תעודות על סיום הלימודים, בד"כ תעודות של מוסדות הלימוד עצמן. חלקן, גם יכשירו אתכם לקראת מבחני הסמכה בינלאומיים בתחומים שונים ובשפות שונות , שחלקן נחשבות מאוד בקבלה לעבודה.

תנאי קבלה

אומנם כדאי שתהיה זיקה לעולם המחשבים אבל כדי ללמוד פיתוח WEB לא צריך ניסיון קודם ואפילו לא ידע בתכנות. הקורסים והמודלים הלימודיים השונים מכשירים שלב אחרי שלב. כן, רוב מוסדות הלימוד ידרשו ידע מסוים במחשבים וכן 12 שנות לימוד וידע סביר באנגלית. בחלק מן המקרים מוסד הלימוד יערוך לכם ראיון מקדים ואפילו סוג של מבחן קטן ופשוט שבודק בעיקר את הפוטנציאל. חלק מן מוסדות הלימוד יפעילו מכינות שתפקידן להשלים פערים, ללמד דברים בסיסיים וכן לתת למעומדים לקורס, לטעום קצת מהעולם הזה, מהלוגיקה שבעולם התכנות ועוד. כך שתמיד תוכלו לבחון את התאמתכם לקורס ולמקצוע עוד טרם התחלת החלק העיקרי שבו.

כדאי לשים לב לבחירה נבונה של אופי ודרך הלמידה. קורס פיתוח WEB יכול להתקיים באופן פיזי בכיתה עם מורים ומרצים צמודים אך מכללות וקורסים רבים מציעים את הלמידה מרחוק אונליין. השיעור אומנם נלמד פרונטלית אבל המרצים זמינים ויש שעות רבות בהן מתרגלים זמינים גם הם לשאלות מעבר לשעות הלמידה. יש לכך כמובן משמעויות רבות בחסכון של זמן, נסיעות וכד', הדרושים כדי להגיע לכיתה פיזית אך גם מצריך משמעת למידה עצמית גבוהה.

המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!