הסבה להייטק לאקדמאים

 רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק?
השאירו פרטים או חייגו

תוכן עניינים

הסבה להייטק לאקדמאיםענף ההייטק נחשב לאחד מענפי התעסוקה המבוקשים ביותר בשוק העבודה ואנשים רבים ממגוון תחומים מעוניינים לבצע הסבה להייטק. על ידי הסבה להייטק לאקדמאים, תוכלו להנות ממשכורות מצוינות ומתנאים מעולים. גם חברות ההייטק ייהנו מיתרונות שונים. למעשה, אקדמאים יכולים להתמודד עם אתגרים בדרכים חדשניות ויצירתיות, לספק מגוון כלים שימושיים, להעביר ידע ולסייע לחברות להבין ולנהל פרויקטים באופן מקצועי יותר. מהי הסבה להייטק לאקדמאים? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מדוע לבצע הסבה להייטק לאקדמאים?

כפי שציינו, ענף ההייטק נחשב לאחד מענפי התעסוקה המבוקשים ביותר ולכן אנשים רבים מעוניינים לבצע הסבה להייטק. הסבה להייטק לאקדמאים מאפשרת להשתלב במגוון רחב של תפקידים ממגוון תחומים שונים כמו תחום השיווק, משאבי אנוש, שירות לקוחות ועוד. על מנת לבצע הסבה להייטק לאקדמאים יש לעמוד בתנאים, כאשר בדרך כלל כל משרה תדרוש תנאי קבלה שונים. שימו לב שקיימים קורסים במגוון תחומים שמאפשרים לבצע הסבה להייטק ולהשתלב בתעשיית ההייטק. 

יש מספר סיבות שמובילות אנשים לבצע הסבה להייטק לאקדמאים או בכלל. ריכזנו לכם את שתי הסיבות המרכזיות- 

  • משכורות גבוהות יותר- הסבה להייטק לאקדמאים מאפשרת לכם להנות משכר גבוה יותר ואף מתנאים נוחים יותר. 
  • השתלבות במקצועות מבוקשים- הסבה להייטק לאקדמאים מאפשרת להשתלב במגוון תפקידים מבוקשים במיוחד ולהנות מיציבות תעסוקתית. 

הסבה לתחום השיווק בהייטק

אחת מאפשרות ההסבה להייטק לאקדמאים היא בתחום השיווק בהייטק. תחום השיווק הוא אחד מהתחומים המעניינים ביותר בעולם ההייטק. השיווק הוא מהות התקשורת של העסק עם הצרכנים והוא זה שמאפשר לחברה להגיע ללקוחות שלה ולהעביר להם מסרים. במסגרת תחום השיווק, העובדים יבנו ויישמו את התוכנית השיווקית של החברה להגדלת ההכנסות והרווחים שלה. תחום השיווק כולל מגוון תפקידים שונים בהם- 

  • ניהול קמפיינים דיגיטליים- כיום מרבית הפרסום מתבצעת באופן דיגיטלי במגוון פלטפורמות כמו גוגל, אתרים חזקים וכמובן הרשתות החברתיות לרבות פייסבוק. תפקיד זה מחייב הכרה של עולם ה-PPC. 
  • ניהול תוכן- תפקיד זה כולל כתיבת תוכן לצרכים השונים של החברה. תפקיד שמתאים לאקדמאים מתחומי הספרות, העברית והלשון מאחר שדורש יכולות ניסוח גבוהות והכרה של כללי השפה והדקדוק. פעמים רבות יהיה צורך בכתיבה בשפה האנגלית.
  • ניהול פרויקטים- משרה שמצריכה מיומנויות בין אישיות בה יש להוכיח יכולות מנהיגות, ניהול משא ומתן, הנעת עובדים, כישורי תקשורת מפותחים, תכנון, קבלת החלטות ועוד.

 

הסבה לתחום הפיתוח העסקי

עוד אפשרות הסבה להייטק לאקדמאים היא בתחום הפיתוח העסקי. משרות בתחום הפיתוח העסקי כוללות משרות מגוונות של מנהלים או יועצים. משרות אלה מיועדות לקידום מטרות ארגוניות ולייעול התנהלות החברה. הסבה להייטק לאקדמאים מומלצת מאוד בתחום זה מאחר שמשרות אלה דורשות תואר ראשון או שני בתחומי ייעוץ ארגוני ואסטרטגי. במסגרת עבודה בתחום זה יש ליזום ולהוביל תהליכים שמטרתם לפתח את החברה, להגדיל את הכנסות החברה, לנהל את ההוצאות שלה, להשיק מוצרים חדשים, לפנות לקהל יעד חדש, לנתח נתונים ועוד. 

 

הסבה לתחום המכירות

תחום המכירות הוא תחום לא פשוט והוא מצריך יכולות ניהול משא ומתן עם לקוחות ואף עם משקיעים. בנוסף, אנשי המכירות צריכים לדעת לנהל את תהליך המיתוג של המוצר ולעבוד בתיאום עם שאר מחלקות החברה. ניתן לבצע הסבה להייטק לאקדמאים בתחום המכירות בשני תחומים מרכזיים-

  • ניהול מכירות- אנשי מכירות ומנהלי מכירות הם אלה שמתקשרים עם הלקוחות. בתפקיד זה יש צורך בניסיון במכירות, ביכולות ניהול משא ומתן, יכולת נטרול התנגדויות וסגירת מכירה. 
  • ניהול מוצר- מנהלי מוצר אחראים על פיתוח מוצר מבחינה לוגיסטית. החל מהשקת המוצר ועד להחלפתו בדרג מתקדם יותר. בתפקיד זה יש צורך באפיון, תקצוב ושיווק של המוצר. הסבה להייטק לאקדמאים לתפקיד זה בדרך כלל תתאים לבעלי תואר במקצועות ההנדסה. 

קראו עוד: הסבה מקצועית להייטק

הסבה לתחום המסחר

אפשרות נוספת להסבה להייטק לאקדמאים היא בעבודה בתחום המסחר. תחום המסחר כולל תפקידים שונים שמיועדים לשלבים שונים- החל מתכנון מוצר ועד למכירתו ללקוח. מנהלי מסחר צריכים להיות אחראים ולפקח על התהליך המסחרי, כולל הגדלת מכירות והשגת יעדים כספיים. מנהלי מסחר צריכים לתמחר מוצרים, לנהל מבצעים, לבדוק את הרווחיות של המוצר ולנתח מדדים עסקיים. העבודה תתבצע באופן שוטף מול ספקים ובדרך כלל תכלול ניהול של צוות המכירות וצוות שירות הלקוחות. 

הסבה לתחום משאבי אנוש

תחום משאבי האנוש בהייטק הוא תחום חיוני מאוד לתפקוד השוטף של החברה ולכן הוא נחשב לאחת מאפשרויות ההסבה להייטק לאקדמאים. תפקיד של מנהל משאבי אנוש כולל גיוס עובדים חדשים, אחריות על שביעות רצונם של העובדים ותחושת השייכות שלהם לחברה. במסגרת התפקיד יש לקיים ימי גיבוש, הרצאות וסדנאות לפיתוח אישי. מדובר בתחום שמתאים לאקדמאים מאחר שדורש תואר ראשון או שני. 

 

הסבה לתחום שירות הלקוחות

אנשי שירות לקוחות צריכים לשמור על הלקוחות של החברה מרוצים, לספק מענה על כל שאלה שעולה, להתמודד מול בעיות ותקלות שונות הקשורות למוצר וללקוחות. הסבה להייטק לאקדמאים בתחום שירות הלקוחות יכולה להתבצע עבור מספר תפקידים שונים-

  • אנשי שירות לקוחות- אנשי שירות לקוחות יספקו מענה לשאלות של לקוחות לפני הרכישה וגם לאחריה ויסייעו ללקוחות בשלל תחומים. תפקיד זה מתבצע בדרך כלל על ידי מחשב או  טלפון ולכן אפשרי לביצוע מרחוק. 
  • אנשי תמיכה טכנית- אנשי תמיכה טכנית צריכים לספק שירות לקוחות שמתמקד בפתרון בעיות טכניות במוצר. במסגרת התפקיד יש להעניק מענה טכני מקיף ולפתור תקלות אצל הלקוחות. תפקיד זה ניתן לביצוע מרחוק. 
  • ניהול הצלחת לקוח- מנהלי הצלחת לקוח אחראים על יישום שיטת עבודה עסקית בשם מודל הצלחת לקוח. שיטה זו מלווה את הלקוח בשימוש במוצרים או בשירותים של החברה. מודל זה מתמקד בקשר שבין הלקוחות לחברה ומטרתו ליצור סיפוק אצל הלקוח, לתמוך בהצלחת המוצר, להאריך את חייו ולהגדיל את קהל הלקוחות.
המרכז ללימוד והשמה בהייטק
המרכז ללימוד והשמה בהייטק

הכירו את מרכז ללימוד והשמה בהייטק. המרכז ללימודים נוסד במטרה להביא השכלה איכותית לכולם. בכל זמן ומכל מקום.

חייגו לייעוץ לימודים חינם

אהבתם? שתפו פוסט זה!
התקשרו עכשיו!
רוצים ללמוד ולהשתלב בעבודה בהיי טק? השאירו פרטים!